حالت تاریک
یک روحانی اهل سنت:

حضور در انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور است

حضور در انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور است

یک روحانی اهل سنت با بیان اینکه حضور در انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور است، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی باعث یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

ماموستا ملا طاهر نادرپور در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، درباره اهمیت حضور انتخابات پیش رو در سخنانی اظهار داشت: ما از همان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همراه نظام بوده و این همراهی و حمایت از نظام مداوم و ادامه دار خواهد بود.

 

این روحانی اهل سنت شهرستان پاوه با بیان اینکه ما بسیجی‌وار تا آخرین قطره خون از این آرمان و سرزمین اسلامی دفاع می‌کنیم، افزود: انتخابات نشان‌دهنده و برخاسته از اراده مردم است و عرصه‌ای است که اراده مردم در آن متجلی می‌شود و حضور مردم و رأی دادن مردم در اصل تحکیم اساس نظام است.

 

ماموستا  نادرپور گفت: از بسیجیان عزیز و طلاب و مردم شهید پرور شهرستان پاوه تقاضا داریم که در این انتخابات پیش رو حضور حداکثری خود را نشان دهند.

 

وی ادامه داد: حضور در این انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور است و ان شاالله نشان دهیم که حضور ما در پای صندوقهای رای باعث یاس و ناامیدی دشمنان شود.

 

ماموستا نادر پور با اشاره به عوامل مؤثر به میزان مشارکت در انتخابات گفت: حضور مردم فهیم در این انتخابات خاری بر چشمان دشمنان اسلام و مسلمانان است.

 

وی با بیان اینکه بهترین مشوق برای حضور مردم در پای صندوق رأی آگاهی مردم از اهمیت مشارکت آنها است، گفت: انتخابات می‌تواند نقش بسیار مهمی در تعیین سرنوشت مردم داشته باشد.

 

این روحانی اهل سنت شهرستان پاوه تصریح کرد: قوانین مجلس توسط کسانی نوشته می‌شود که با رأی مردم به مجلس می‌روند؛ بنابراین نیاز است که مردم بادقت بیشتری نسبت به انتخاب افراد شایسته اقدام کنند.

 

وی بیان کرد: مردم با وجود همه مشکلات نظام خود را قبول دارند و برای اقتدار و امنیت بیشتر با شرکت در انتخابات به آن کمک می‌کنند.

 

این روحانی اهل سنت  با تاکید براهمیت قوی شدن در همه حوزه‌ها گفت: انتظار ما از مجلس آینده این است که تدابیر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را عملی کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از