حالت تاریک
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

راهپیمایی ۱۳آبان ایستادگی در برابر مستکبرین عالم‌ است

راهپیمایی ۱۳آبان ایستادگی در برابر مستکبرین عالم‌ است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نشانه عزم و ایستادگی آنها در برابر مستکبرین عالم است.

 

حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: حضور پررونق و پررنگ مردم استان کرمانشاه در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان‌دهنده عزم و اراده مردم برای ایستادگی در برابر مستکبرین عالم است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: ظالمین و مستکبرین و در راس آنها رژیم صهیونیستی با کودک‌کشی و اسارت و خراب کردن بیمارستان‌ها نمی‌توانند اهداف خود را پیش ببرند.

 

وی گفت: هرچه زمان می‌گذرد بر شدت تنش میان جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی افزوده می‌شود، البته ملت فلسطین ملت مقاومی است که حتی آب را بر آنها بسته‌اند اگر بخواهیم مصداقی را برای یزید در زمانه کنونی بیان کنیم بارزترین مصداق آن رژیم غاصب صهیونیستی است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: آنها جنایت را از حد گذرانده‌اند، آب را بسته‌اند، کودکان را کشته‌اند، خانواده‌ها را آواره کرده و از بین برده‌اند و سرپناه آنها را تخریب کرده‌اند پس تنها راه مقابله با آنها ایستادگی است.

 

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: جنایت‌های این رژیم تنها منحصر به مردم فلسطین نمی‌شود بلکه در حق تمام ملت‌های عالم است در واقع این رژیم سفاک مخوف‌ترین جنایات و ترورها را در سطح جهان انجام داده است.

 

وی گفت: اشغال، تجاوز، جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت، جنایت علیه غیرنظامیان، ویران کردن منازل فلسطینیان، نابودی مزارع و باغات، زندانی کردن زنان و کودکان، دفاع از تروریسم، آدم‌ربایی و نژادپرستی در کارنامه این رژیم بی‌هویت و جنایتکار ثبت شده است.

 

حجت‌الاسلام احمدی با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین در حوزه رسانه برای جلوگیری از مظلوم‌نمایی دروغین رژیم کودک‌کش صهیونیستی خاطرنشان کرد: شعار مردم امروز در راهپیمایی 13 آبان همان‌گونه که قرآن می‌فرماید «و إستقم کما امرت» ایستادگی و استقامت است از این رو تا نابودی نهایی رژیم صهیونیستی و اقامه نماز در مسجد الاقصی به مقاومت خود ادامه می‌دهیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از