حالت تاریک
سرپرست روابط عمومی اداره کل ارشاد مطرح کرد؛

حضور موسسات مردم‌نهاد نقطه عطف نمایشگاه قرآن کرمانشاه

حضور موسسات مردم‌نهاد نقطه عطف نمایشگاه قرآن کرمانشاه

سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: نکته‌ قابل توجه در برپایی نمایشگاه علوم قرآن و عترت، حضور تشکل‌ها و موسسات مردمی در این نمایشگاه است که نشان‌دهنده استقبال گرم مردم در برپایی نمایشگاه است.

حسام چهری، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» اظهار داشت: نمایشگاه علوم قرآن و عترت که از ۱۶ فروردین‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی پارک شاهد دایر شده است و تا روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

سرپرست روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: این نمایشگاه که با هدف ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه برپا شده است، امسال مورد استقبال عموم مردم کرمانشاه قرار گرفته و ما در این نمایشگاه صبح‌ها و عصرها میزبان همشهریان کرمانشاهی خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: نمایشگاه در صبح‌ها محل حضور پرشور دانش‌آموزان استان بوده و در عصرها نیز توسط عموم مردم مورد استقبال بی‌نظیری قرار گرفته است

چهری خاطرنشان کرد: نکته‌ قابل توجهی که در برپایی نمایشگاه علوم قرآن و عترت وجود دارد حضور تشکل‌ها و موسسات مردم‌نهاد در این نمایشگاه است و این نشان دهنده استقبال گرم مردم در برپایی نمایشگاه است.

سرپرست روابط عمومی اداره‌کل ارشاد  با اشاره به نقش مسئولان استانی تأکید کرد: در برپایی نمایشگاه علوم قرآن و عترت، مسئولان استانی استقبال خوبی کرده و در برگزاری این نمایشگاه همراهی لازم را داشتند.

چهری در پایان تصریح کرد: ان شاالله این اقدامات مورد عنایت خداوند متعال قرار گرفته و بتوانیم در سال‌های آتی به صورت مستمر و گسترده این نمایشگاه را در استان کرمانشاه برگزار کنیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از