حالت تاریک
رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:

حضور نوروزی ۱۲۴تیم گشتی پلیس در جاده‌های کرمانشاه

حضور نوروزی ۱۲۴تیم گشتی پلیس در جاده‌های کرمانشاه

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه از حضور نوروزی ۱۲۴تیم گشتی پلیس در جاده‌های کرمانشاه خبر داد.

عبدالحسین زارع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس راه استان کرمانشاه از ۲۴ اسفندماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد و تمام مأموران پلیس در حال انجام ماموریت هستند.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: ۱۲۴ تیم محسوس و نامحسوس همراه با دوربین‌های کنترل سرعت ثابت و سیار در حال رصد جاده‌های استان کرمانشاه هستند.

زارع تصریح کرد: خوشبختانه آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کرمانشاه در نوروز ۱۴۰۳ با همکاری مسافران به ویژه رانندگان کاهش یافته و مردم همکاری مناسبی با پلیس داشته‌اند.

وی ادامه داد: بیشترین حوادث جاده‌ای را خستگی، خواب‌آلودگی و سرعت غیرمجاز تشکیل می‌دهد که توصیه می‌شود به ازای هر دو ساعت رانندگی، رانندگان ۲۰ دقیقه استراحت را داشته باشند.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تخلفات حادثه‌ساز خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و این خودروها علاوه بر اعمال قانون تا پایان سفرها توقیف می‌شوند.

زارع بیان کرد: موج دوم سفرهای نوروزی نیز آغاز شده و به مردم و مسافران توصیه می‌کنیم بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را حتما سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های بهاری نیز پیش‌بینی می‌شود، عنوان کرد: لغزندگی جاده‌ها موجب پايين آمدن ايمنی ترددها شده و خطر وقوع سانحه افزايش پيدا می‌کند و به همين علت مسافران نوروزی بايد با احتياط و به دور از عجله و شتاب رانندگی کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از