حالت تاریک
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه:

حل آسیب‌های اجتماعی نیازمند ریشه‌یابی است

حل آسیب‌های اجتماعی نیازمند ریشه‌یابی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه باید از پژوهش‌های اساتید دانشگاه در حوزه‌های مختلف بهره برد گفت: حل آسیب‌های اجتماعی نیازمند ریشه‌یابی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ افشین غنی‌زاده صبح امروز چهارشنبه در اولین همایش ملی پیشران‌های سرکش اجتماعی، آسیب‌ها و جرائم در کرمانشاه اظهار داشت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در استان دارای ۲۰ هزار دانشجو و ۱۰ مرکز در شهرهای مختلف است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: همچنین این مرکز آموزشی دارای آزمایشگاه‌های پیشرفته است که اساتید و دانشجویان می‌توانند برای انجام تحقیقات و پژوهش‌های خود از آن استفاده کنند.

غنی‌زاده با اشاره به مشکلات اجتماعی موجود در جامعه، تصریح کرد: نیروی انتظامی به تنهایی قادر به اصلاح جامعه و کاهش جرائم نیست و دستگاه‌ها و نهادهای مختلف باید برای کمک به فراجا پای کار بیایند.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه دارای مشکلات اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی مانند تورم، بیکاری، اعتیاد، طلاق، معتادان متجاهر و... است که می‌توان با انجام اقدامات تحقیقاتی دلایل آن را شناسایی و برای درمان دقیق آن برنامه‌ریزی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: هیچ کرمانشاهی دوست ندارد، شهر و زادگاه خود را درگیر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی ببیند که کدام از مشکلات قطعاً دارای عوامل پیدا و پنهانی است که باید با پژوهش و برنامه‌ریزی برای رفع آن تلاش کرد.

غنی‌زاده با اشاره به کاهش آمار بیکاری استان کرمانشاه گفت: نرخ بیکاری در استان کرمانشاه طی سال گذشته 2 درصد کاهش یافته که مرهون تلاش‌های مدیران استان است و جامعه دانشگاهی برای تداوم کاهش بیکاری کمک حال مدیریت ارشد استان کرمانشاه است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از