حالت تاریک
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه مطرح کرد:

خدمات‌رسانی در عرصه‌های مختلف به‌برکت بسیج سازندگی

خدمات‌رسانی در عرصه‌های مختلف به‌برکت بسیج سازندگی

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: بسیج سازندگی اقدام به تشکیل و سامان‌دهی گروه‌هایی به منظور اعزام به مناطق محروم کرد و در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و… نقش‌آفرینی داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم انقلاب کاهش فاصله طبقاتی، سازندگی و در نهایت رفاه مردم محروم بود، بسیج سازندگی یکی از نهادهای بابرکتی است که توسط پاسداران انقلاب اسلامی بنیان نهاده شد و در مناطق محروم کارهای بسیار بزرگی انجام داده است. 

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: بسیج سازندگی اقدام به تشکیل و سامان‌دهی گروه‌هایی به منظور اعزام به مناطق محروم کرد و در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و… نقش‌آفرینی داشته است و خدمت‌رسانی در حوزه‌های اجتماعی که نیاز به زیرساخت دارد از برکات این نهاد مقدس است، انسان‌های جهادگری که در این نهاد مشغول فعالیت هستند با کمترین هزینه‌ها بیشترین خدمات را انجام می‌دهند. 

وی تصریح کرد: این نهاد مقدس و بابرکت با این اقداماتی که انجام می‌دهند به نوعی با عمل به منویات مقام معظم رهبری و در راستای خدمت به مردم و به ویژه مناطق محروم خدمت‌رسانی می‌کنند، ایجاد شغل‌های کوچک، ساخت خانه، مدرسه و مراکز درمانی، آموزش مردم در مناطق بعضاً فراموش‌شده از مهمترین فعالیت‌های آن‌ها در چند سال گذشته است. 

حسینی‌کیا بیان داشت: حرکت گروه‌های دانشجویی و جوان به سرتاسر کشور برای فعال کردن ظرفیت‌های خاموش‌شده و به راه‌انداختن دوباره چرخ اقتصاد ملی از مهمترین هدف‌های بسیج سازندگی بوده است، تجربه اردوهای جهادی نشان می‌دهد برای غلبه بر مشکلات به روحیه جهادی و دخالت مردم در مدیریت امور نیاز دارد نه روحیه پشت میزنشینی. 

نماینده مردم سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: ایجاد کارگاه‌های صنعتی محلی، بهبود فرآیندهای کشاورزی، راه‌اندازی چرخه‌های جدید دام و طیور آن هم با بهره‌گیری از نیروهای بومی همه و همه با هدف شکوفا کردن چرخ اقتصاد کشور و به دست مردمی‌ترین نیروها یعنی جوانان در سال‌های اخیر صورت گرفته است. 

وی در پایان گفت: اکنون بسیج سازندگی با انگیزه‌های نو به دنبال پیوند هر چه بیشتر چرخه‌های اقتصادی با ظرفیت مردمی است تا صاحبان اصلی این کشور کلید راهگشای مشکلات بزرگ آن باشند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از