حالت تاریک
امام جمعه کنگاور:

خستگی، شرمنده آیت‌الله رئیسی شد

خستگی، شرمنده آیت‌الله رئیسی شد

امام جمعه کنگاور گفت: آیت‌الله رئیسی خستگی‌ناپذیر بود و خستگی را شرمنده کرده بود، او عاشق امام رضا(ع) و خدمت به مردم بود که عاقبت هم شهید خدمت و شهید جمهور نام گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع ‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن تسلیت عروج شهادت‌گونه رئیس‌ جمهور و همراهان ایشان، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی به معنای واقعی کلمه مجاهد بود که پاداش جهاد در راه خدا شهادت است. 

امام جمعه کنگاور خطاب به نسل جوان کشور، گفت: در دهه ۶۰ بحران‌های بسیاری داشتیم؛ به دلیل جنگ در معرض خطر بودن جبهه‌ها در وضع آشفته‌ای بودیم، خوزستان و کردستان به دلیل ترورهایی که انجام می‌شد با مشکلات زیادی مواجه بود از طرفی ترور مسئولان انقلاب از جمله شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی شرایط را بسیار سخت کرده بود اما خداوند تبارک و تعالی عنایت خاصی به این کشور دارد و انقلاب با عبور از تمام این موانع و سختی‌ها همچنان بر ستون‌های خود استوار مانده است. 

وی با تأکید بر اینکه در سال یک هزار و ۳۶۰ قریب به ۱۷ هزار شهید درنتیجه ترورهای ناجوانمردانه داشتیم، اذعان داشت: لطمه‌های بسیاری به این انقلاب وارد شد اما از بین نرفت و پویایی خود را حفظ کرد؛ ان‌شاءالله کشور و ملت از این گردنه طوفانی و روزهای غم بار هم عبور کرده و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) به راه خود ادامه خواهد داد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی تصریح کرد: همان‌طور که شهید رجایی و شهید باهنر در یادها ماندگار شدند یقیناً شهید سید ابراهیم رئیسی نیز در قلب‌های مردم جاودانه خواهد ماند. 

خطیب جمعه کنگاور با اشاره به ویژگی‌های فردی رئیس‌جمهور شهید، عنوان کرد: چندسالی که در دوران تولیت ایشان در آستان قدس رضوی با وی مأنوس بودم پرتلاشی، اخلاص، تواضع و بزرگواری آیت‌الله رئیسی را از نزدیک دیدم؛ ذره‌ای غرور و تکبر در ایشان وجود نداشت، همیشه خود را خادم مردم می‌دانست و عاقبت هم با عنوان سیدالشهدای خدمت در دل‌های مردم ماندگار شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از