حالت تاریک
امام جمعه هرسین:

خود باوری دستاورد دفاع مقدس است

خود باوری دستاورد دفاع مقدس است

امام جمعه هرسین گفت: اعتماد به نفس، خود باوری و خودکفایی در عرصه‌های مختلف از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام حسن رضایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با بیان اینکه نام و خاطره جنگ در اذهان عمومی مردم دنیا یادآور کشتار، آوارگی، مصدومیت و هزینه‌های سنگین مالی است، اظهارداشت: ما نیز این را می پذیریم اما ملت ما با رهبری حکیمانه امام راحل(ره) جنگ را به فرصتی برای انتقال پیام مظلومیت و اقتدار جمهوری اسلامی تبدیل کردند.

امام جمعه هرسین افزود: کسب تجربه زورآزمایی با قدرت‌های جهانی در یک جنگ نابرابر با نبود تجربه و امکانات لازم، نا امنی و جنگ داخلی با وجود گروهک‌های مخالف جمهوری اسلامی، تنش در مرزهای کشور، حمایت همه جانبه کشورها از رژیم بعثی، تحریم‌ها، ترور سران ارشد نظام، تنها و تنها گوشه‌ای از مشکلات کشور بود.

وی خاطرنشان کرد: بخش‌هایی از مشکلات کشور در آن زمان به دلیل نوپایی انقلاب اسلامی بود اما با گذشت زمان و در طول جنگ، استعدادهایی نظير شهید باقری و طهرانی مقدم شناسایی شدند.

حجت‌الاسلام رضایی اظهار داشت: اعتماد به نفس و خود باوری، خودکفایی در عرصه‌های مختلف، وحدت و انسجام مردم با بصیرت ایران اسلامی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس بود و به تعبیر امام راحل(ره) ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم و البته ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم.

امام جمعه هرسین تصریح کرد:جنگ تحمیلی دشمن تمام شد و به برکت رهبری الهی امام امت، خون شهدا و استقامت مردم ایران یک وجب از خاک کشور دست بیگانگان نيفتاد اما نقشه‌های شیطانی، جنگ فرهنگی، اقتصادی و جنگ ترکیبی دشمنان تمام نشده است لذا نباید از توطئه‌های دشمنان در ایجاد فتنه غافل باشیم که نمونه آن را در فتنه سال گذشته به بهانه واهی فوت یک دختر مشاهده کردیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از