حالت تاریک
فرمانده ناحیه دانشجویی استان کرمانشاه:

برگزاری ۵۰برنامه دانشجویی ویژه انتخابات در دانشگاه‌های کرمانشاه

برگزاری ۵۰برنامه دانشجویی ویژه انتخابات در دانشگاه‌های کرمانشاه

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: طی روزهای اخیر و ایامی که تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باقی‌مانده قریب به 50 برنامه متنوع در سطح دانشگاه‌های استان در نظر گرفته شده که در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، قاسم امجدیان ظهر امروز دوشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین راهبردهای نظام اسلامی که حضرت امام خمینی(ره) داشتند و در انقلاب اسلامی هم این راهبرد نهادینه شده واگذاری کارها به مردم است و یکی از افتخاراتی که نظام اسلامی و حکومت اسلامی دارد واگذار کردن سرنوشت مردم به خود مردم با رنگ و بوی دینی و الهی است که مردم خودشان پای کار بیایند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه افزود: همانطور که ما در پیروزی انقلاب این راهبرد را از حضرت امام (ره) دیدیم مشارکت دادن مردم و واگذار کردن تمامی امورات به خود مردم است، راهبرد اصلی حکومت اسلامی همین مشارکت مردم و واگذار کردن کارها به خود مردم و نقش‌آفرینی اصلی میدان حکومت‌داری اسلامی به مردم است.

امجدیان عنوان کرد: مقام معظم رهبری وقتی که در آغاز سال تقریبا یازده ماه مانده به انتخابات به عنوان اولین کسی که در مورد انتخابات صحبت می‌کنند خود گویای میدان‌دار بودن ایشان در انتخابات است که این نشان از اهمیت بالای انتخابات در نظام جمهوری اسلامی و مشارکت مردم است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) اذعان داشت: در بحث انتخابات مقام معظم رهبری در سخنرانی که در این زمینه داشتند به چهار راهبرد رقابت، امنیت، صداقت و سلامت در مشارکت در انتخابات اشاره می‌کنند.

وی پیرو بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: در بسیج دانشجویی مباحث مشارکت، رقابت و سلامت انتخابات مورد بررسی قرار می‌گیرد و بیشتر حول محور مشارکت و به میدان‌آوری مردم بوده و دو بحث رقابت و سلامت به مشارکت بر می‌گردد که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امجدیان خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های اصلی بسیج دانشجویی پیگیری مطالبات و منویات مقام معظم رهبری است که طبق منویات ایشان مشارکت در انتخابات مانند تمامی اعمال صالح که از هر مومن انقلابی صورت می‌گیرد بر هر مسلمان واجب است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: عدم آگاهی مردم نسبت به اهمیت ویژه انتخابات و نقش موثرشان، یکی از اصلی‌ترین دلایلی که با شور و شوق سراغ این عمل صالح نمی‌روند. 

امجدیان بیان کرد: رسانه‌های بیگانه با دروغ پراکنی‌هایی که انجام می‌دهند در حال تلاش برای ترغیب مردم به عدم حضور در انتخابات و بدبینی مردم نسبت به مشارکت در انتخابات است و به همین نکته ساده اگر توجه کنیم دلیل اهمیت داشتن حضور در انتخابات را خواهیم فهمید. 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان از ایجاد معاونت آزاد اندیشی در این سازمان خبر داد و گفت: ما امسال برای اولین بار معاونت آزاد اندیشی با محوریت کرسی‌های آزاد اندیشی و تریبون آزاد و بررسی این مباحث در دانشگاه‌ها افتتاح کردیم که ان‌شالله با برنامه‌های که در نظر داریم مثمرثمر خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: طی روزهای اخیر و ایامی که تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باقی‌مانده، قریب به 50 برنامه متنوع در سطح دانشگاه‌های استان در نظر گرفته شده و در حال انجام است که با دعوت کاندیداهای مختلف به تبیین مباحث تخصصی و احصاء مسائل استان خواهیم پرداخت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از