حالت تاریک
Logo
جمعه, 27 مهر 1403
دشمنان به‌دنبال هویت‌زدایی ملت ایران هستند
کارشناس فرهنگی - تربیتی:

دشمنان به‌دنبال هویت‌زدایی ملت ایران هستند

یک کارشناس فرهنگی - تربیتی گفت: دشمنان به‌دنبال هویت‌زدایی، تخریب چهره انقلاب و زیرسئوال بردن ارزش‌ها و آرمان‌های الهی هستند.

سمیرا کماسی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: خداوند متعال دروازه‌های شهادت را به روی بندگان خاص خود گشوده است، پیامبر اعظم (ص) و پیشوایان پاک (ع) و سرور شهیدان امام حسین (ع) ما را به بارگاه جهاد و شهادت فراخوانده‌اند 

این کارشناس تربیتی - فرهنگی در ادامه افزود: در عصر ما امام خمینی (ره) این مشعل را روشن و این پرچم را برافراشت و در پرتو آن راه استقلال، آزادی، رهایی و بیداری را به مسلمانان و مستضعفان جهان نشان داد.

وی گفت: امام خمینی (ره) با گفتمان نوین انقلاب اسلامی معادلات جهان را تغییر داد و داغ شکست را بر دل مستکبران و صهیونیست‌ها نشاند، روحانیت اسلام نیز با شهادت مأنوس بوده‌اند و همواره از شهادت در راه خدا و خدمت به مردم و مسلمانان استقبال کرده‌اند.

کماسی ضمن اشاره به اینکه حفظ راه شهدا و  پاسداری از خون شهدا وظیفه اول ماست، خاطرنشان کرد: تجلیل از شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مایه بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.

وی با بیان اینکه شهدا در پایبندی به آرمان‌های انقلاب و تبعیت از ولایت و عشق به اسلام و مردم زبان‌زد بودند، خاطرنشان کرد: شهدا در خدمت به آرمان‌های انقلاب هنرنمایی کردند.

این کارشناس فرهنگی تأکيد کرد: استکبارستیزی و حمایت از مظلومان، پیشرفت و آبادانی و سربلندی کشور، عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری را در خود تقویت کنید.

وی ضمن اشاره به سخن شهید آیت‌الله رئیسی، مطرح کرد: شهیدان ما قبل از اینکه شهید شوند کریم شدند، کریم یعنی اینکه انسان به جایگاهی از بندگی و دلدادگی برسد که در درون امیر نفس باشد نه اسیر نفس شود.

کماسی اذعان داشت: وقتی فرد امیر نفس شد، اهل بخشش می‌شود، گاهی اهل بخشش مال می‌شود، گاهی آبرو و در جایی لازم شود جانش را تقدیم می‌کند، لذا شهدای ما افراد کریمی هستند که به مقام کرامت رسیدند یعنی دادن جان و بخشش جان را با علم و با اختیار پیشه کردند.

وی ضمن اشاره به کارشکنی و خباثت دشمنان تأکید کرد: دشمنان به‌دنبال هویت‌زدایی، تخریب چهره انقلاب و زیرسئوال بردن ارزش‌ها و آرمان‌های الهی هستند لذا باید با برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا، الگوهای ایثار و مقاومت را به نسل جوان معرفی کنیم.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از