حالت تاریک
Image
Logo
دوشنبه, 16 مهر 1403
دشمنان عاجز از تفرقه‌افکنی میان مردم و نظامیان‌اند
فرماندار سرپل‌ذهاب:

دشمنان عاجز از تفرقه‌افکنی میان مردم و نظامیان‌اند

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ایستادگی و مقاومت مردم رشید در هشت سال دفاع مقدس فراموش‌نشدنی هستند، لذا دشمن نمی‌تواند ملت را از نیروهای مسلح دور کند زیرا نیروهای مسلح برای دفاع از تمامیت ارضی از جان خود می‌گذرند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ صدرالله بابلی صبح امروز دوشنبه در جمع پایوران تیپ ۷۱ با محوریت عملیات وعده صادق ۲، به فرموده معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: جنگ برای ما یک نعمت بود، از آن نظر که اقتدار نیروهای مسلح در کشور جمهوری اسلامی، نعمتی برای دفاع از میهن اسلامی در برابر جنگ نابرابر بود که ژیم بعثی عراق آن را شروع کرد و خواست نظام‌نوپای انقلاب اسلامی را که برگرفته از دین مبین اسلام بود، ساقط کند اما ناکام ماند. 

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس خون شهدا و مجاهدت رزمندگان ما در راه خدا، باعث عزت و افتخار شد، افزود: امروز برخی از کشورها تسهیلات نظامی از ایران خریداری می‌کنند. 

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ولی امر مسلمانان فرمودند در وعده صادق ۲ ما قصد کشتن شهروند صهیونیستی را نداشتیم بر همین اساس نیروهای مقاومت ما مراکز راهبردی را هدف‌گیری کردند. 

وی تأکید کرد: ما وظیفه داریم جهاد تبیین را مهم برشمریم که از این نظر راه و هدف امامین انقلاب یکی است و اسلام ریشه در قرآن داشته، بنابراین فرمایشات رهبر چراغ راه است. 

بابلی به فرموده مقام معظم رهبری اشاره کرد که جنگ را در یک مرحله پشت سرگذاشتیم ولی دفاع همچنان باقی است، لذا منظومه فکری فرماندهی کل قوا آینده‌نگری و دوراندیشی است. 

وی تصریح کرد: امروز در عرصه‌های مختلف کشور پیشرفت‌هایی را شاهد هستیم، بنابراین کشوری که ذخائر متعدد داشته باشد دشمنان به آن چشم طمع دارند. 

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: دشمنان بدانند امروزه نمی‌توانند به ملت وفادار و بیدار ایران اسلامی توصیه کنند، این ملت توصیه پیامبر و اهل بیت (ع) و امامین انقلاب و شهدا را مدنظر قرار می‌دهد.   

وی در ادامه عنوان کرد: ایستادگی و مقاومت مردم رشید در هشت سال دفاع مقدس فراموش‌نشدنی هستند، همان‌طور که حاج قاسم فرمودند ما ملت امام حسین هستیم، لذا دشمن نمی‌تواند ملت را از نیروهای مسلح دور کند زیرا نیروهای مسلح برای دفاع از تمامیت ارضی از جان خود می‌گذرند. 

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: دشمن فکر می‌کند با شهادت سید حسن نصرالله که ولایتمداری کامل بود، مسیر دفاع و انقلاب خاموش می‌شود اما این مسیر روشن‌تر خواهد شد. 

آماده نبرد با صهیونیست‌ها هستیم

محمدی فرمانده تیپ مکانیزه ۷۱ پادگان ابوذر نیز در این مراسم، اظهار داشت: شهید حسن نصرالله یک افتخار و الگو بود، شهید ولایتمدار و شهید عاشورایی بود و البته همه شهدای مقاومت و اسلام، کربلایی و عاشورایی هستند. 

وی تأکید کرد: رژیم خون‌خوار صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد چه اینکه اکنون هم در سرازیری نابودی قرار گرفته و پیروزی حزب‌الله و سرزمین‌های مقاومت نزدیک است. 

محمدی اعلام کرد: در پادگان ابوذر و نوار مرزی شهرستان سرپل‌ذهاب آماده مقابله با این رژیم هستیم و با تمام توان و جان برای دفاع از کشور ایران اسلامی در میدان گوش به فرمان ولایت فقیه هستیم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از