حالت تاریک
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه:

دمای هوای استان کرمانشاه کاهش می‌یابد

دمای هوای استان کرمانشاه کاهش می‌یابد

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی استان طی روزهای آینده گفت: دمای هوای استان کرمانشاه کاهش می‌یابد.

محمدعلی زورآوند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: سامانه بارشی که طی روزهای گذشته فعالیت خود را در استان کرمانشاه آغاز کرده و این بارش‌ها طی امروز نمود بیشتری خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش‌ها در نواحی غربی و شمالی استان بیشتر خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود طی بعد از ظهر امروز در نیمه شرقی استان نیز شاهد بارش‌های پراکنده و رعد و برق باشیم.

زورآوند بیان کرد: طی شبانه‌روز گذشته دمای هوا کرمانشاه در سردترین ساعت ۱۰ درجه و در گرم‌ترین ساعت ۱۷.۴ درجه بوده و در مجموع سومار با دمای ۲۳.۸ درجه گرم‌ترین و پاوه با دمای ۵.۸ درجه سردترین نقاط استان کرمانشاه بوده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین طی امروز و فردا پيش‌بينی می‌شود به دلیل وزش باد هوا در مناطق مرزی غبارآلود باشد و کاهش دید افقی چندان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: با خروج سامانه بارشی از جو استان کرمانشاه دما هوا در غالب نقاط استان کاهش می‌یابد و شرایط برای تشکیل مه مهیا می‌شود.

زورآوند خاطرنشان کرد: برای روز سه‌شنبه پدیده جوی خاصی پیش‌بینی نمی‌شود اما در روز چهارشنبه با ورود سامانه ناپایدار دیگری بارش‌های پراکنده را نیمه شمالی و شرقی استان کرمانشاه خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: همچنین طی شبانه‌روز گذشته میانگین بارش‌ باران در استان کرمانشاه ۱۹ میلی‌متر بوده که قصرشیرین با بارش ۳۸ میلی‌متری رکورددار بوده و سپس کرمانشاه، سومار و سرپل‌ذهاب بیشترین بارش را داشته‌اند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از