حالت تاریک
رئیس دانشگاه رازی:

رئیس‌جمهور منتخب باید دلبسته نظام و رهبری باشد

رئیس‌جمهور منتخب باید دلبسته نظام و رهبری باشد

رئیس دانشگاه رازی با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب باید دلبسته نظام و رهبری باشد، گفت: مردم از طرق مختلف متوجه شده‌اند که برنامه‌های کدام کاندیدا عمق راهبردی بیشتری دارد.

 

محمدنبی احمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: انتخابات در دور دوم بسیار با اهمیت‌تر از دور اول است یکی از دلایل این اهمیت این است که این مرحله به تعبیری فینال انتخابات است لذا جذابیت، حساسیت، نگاه، تأثیرپذیری و تأثیرگذاری آن بسیار زیاد است.

رئیس دانشگاه رازی با بیان اینکه دور دوم انتخابات از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: در دور دوم انتظار می‌رود خلأهای دور اول پر شوند. 

وی گفت: در دور اول مشارکت پایین‌تر از حد انتظار بود در این دوره انتظار می‌رود مشارکت در سطح بسیار مطلوب‌تری صورت گیرد. 

احمدی ادامه داد: در این دوره انتظاراتی که از ملت رشید، شریف و شهیدپرور ایران می‌رود که با حضور گسترده محقق خواهد شد.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود چنین عنوان کردند که تمام کسانی که دل در گرو کشور نظام و انقلاب دارند باید در صحنه حضور پیدا کنند و با یک مشارکت بالا در این انتخابات شرکت کنند. 

احمدی بیان کرد: در مرحله دوم، انتخاب فرد اصلح راحت‌تر شده است در مرحله دوم چون تمرکزها تنها بر روی دو نفر است مردم به شناخت بهتری از کاندیداهای مورد نظر خود می‌رسند.

احمدی خاطرنشان کرد: مناظرات، گفتگوها و سفرهای این دو کاندیدای عزیز موجب شده تا مردم راحت‌تر کاندیدای مد نظر خود را انتخاب کنند.

وی گفت: قطعاً ملت ایران به دنبال کاندیدایی خواهند گشت که بیشتر دل در گرو نظام، انقلاب، شهدا، امام و رهبری داشته باشد. 

رئیس دانشگاه رازی گفت: مردم از طرق مختلف بیشتر با برنامه‌های این دو کاندیدا آشنا شده‌اند و متوجه شده‌اند که برنامه‌های کدام کاندیدا عمق راهبردی بیشتری دارد. 

وی افزود: کشور ایران کشوری با حساسیت‌های بسیار بالاست ایران عزیز ما در منطقه و برهه‌ای بسیار حساس واقع شده است، امامین انقلاب با هدایت‌های داعیانه و مدبرانه خود انقلاب را به این نقطه رسانده‌اند، ان‌شاءالله انتخاباتی بسیار باشکوه‌تر و با نشاط‌تر از دور اول برگزار خواهد شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از