حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
رئیس‌جمهور پیام صلح را به جهان رساند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

رئیس‌جمهور پیام صلح را به جهان رساند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نطق رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را رساندن پیام صلح به گوش جهانیان عنوان کرد و گفت: حتی آمریکا نیز به نطق رئیس جمهور واکنش مثبتی نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدمهدی شهریاری در گفتگویی درباره سخنان مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل نطق بسیاری خوبی ایراد کرد و به درستی موضوع تعامل سازنده جمهوری اسلامی با جهان را به گوش همه کشورها رساند و بر موضوع تعاملات بین‌المللی سازنده همراه با احترام متقابل بین کشورها تأکيد کرد.

وی افزود: کشورهای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل به ویژه آمریکا نیز به نطق دکتر پزشکیان واکنش مثبتی نشان دادند و رسانه‌های آمریکایی نیز به آن اشاره کردند.

گفتمان رئیس جمهور در نیویورک، توقف فوری خشونت در جهان است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره گفتمان صلح و توقف فوری خشونت که رئیس‌جمهور در سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل به آن اشاره کرد، گفت: رئیس‌جمهور بسیار دقیق و حساب شده به موضوع وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در منطقه به خصوص علیه مردم فلسطین و لبنان اشاره کرد مبنی بر اینکه جامعه جهانی باید با انجام اقداماتی فوری، پیش از آنکه صهونیست‌ها تمام منطقه را به آتش بکشند، جنایت‌های این رژیم را متوقف کنند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از