حالت تاریک
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:

رسانه‌ها با تبیین واقعیت به‌دادِ مردم مظلوم فلسطین‌برسند

رسانه‌ها با تبیین واقعیت به‌دادِ مردم مظلوم فلسطین‌برسند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن گفت: رسانه‌ها با تبیین واقعیت به دادِ مردم مظلوم فلسطین برسند

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز شنبه در مراسم حمایت از مردم غزه که مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز مردم با دل‌های مجروح و داغدار به حمایت از ملت مظلوم غزه و مخالفت با ظالمان و جنایت‌کاران اینجا جمع شده‌اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: آنچه که در این روزها رخ می‌دهد یک حادثه بزرگ تاریخی است که در آینده از این شهامت مردم غزه و فلسطین به عظمت یاد خواهد شد.

 

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و بمباران منازل و بیمارستان‌ها، گفت: آنچه که این روزها پیش آمده به دلیل اجرای عملیات‌ طوفان‌ الاقصی بود.

 

حجت‌‌الاسلام غفوری با اشاره به توطئه بزرگ دشمنان علیه فلسطین، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تصمیم داشت با عادی‌سازی روابط و با تصرف از نیل تا فرات، برای همیشه ملت فلسطین را زمین‌گیر کند.

 

وی گفت: قرار بود که رژیم صهیونیستی تعداد دو میلیون یهودی را در فلسطین مستقر کند و علاوه بر آن در مسجدالاقصی معبد برقرار کند.حجت‌الاسلام غفوری خاطرنشان کرد: مدت‌ها بود رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی به عبادت‌کنندگان توهین کرده و با زنان رفتار ناپسند داشت.

 

وی ادامه داد: طبق مستندات آمریکایی‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند و می‌خواستند با پول کشورهای اسلامی طرح‌های خود را عملیاتی کنند.

 

حجت‌الاسلام غفوری افزود: دشمن طی ۷۵ سال کشتار برای تحقق اهدافش بیش‌ از هفت هزار میلیارد تومان هزینه و برنامه‌های زیادی طراحی کرد، اما با حضور سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم و سپاه اسلام، آنها ناکام شدند.

 

وی گفت: فرزندان معنوی انقلاب در یک عملیات‌ کاملا سِری ۶شبکه جاسوسی عادی‌سازی روابط کشورها برای همیشه را دفن کردند.

 

حجت‌الاسلام غفوری افزود: شهرک‌نشینان ترسو که اهل کشورهای دیگر هستند همگی پا به فرار گذاشتند و سرزمین فلسطین را ترک و از ترس موشک‌های حماس فرار کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز مدیریت میدان نبرد صد درصد در دست حماس و گروه‌های جهاد اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام غفوری با بیان اینکه تلفات رژیم صهیونیستی قابل توجه است، تصریح کرد: دشمنان با سانسور رسانه‌ای اجازه انعکاس اخبار واقعی را نمی‌دهند.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد کشته‌ها و اسرای صهیونیست‌ها در طول هفتاد سال بی‌سابقه بوده، خاطرنشان کرد: این رژیم در همین عملیات طوفان‌ الاقصی به اندازه ۷۰ سال خسارت دیدند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمن از درون انسجام خود را از دست داده است و توان ادامه جنگ به صورت فرسایشی را ندارد.

 

وی با بیان اینکه ۶۵ درصد نیروهای رژیم صهیونیستی احتیاطی هستند، ادامه داد: این رژیم برای تامین نیرو اکثر کارخانجات را تعطیل کرده و همه را به میدان آورده است.

 

حجت‌الاسلام غفوری با اشاره به اینکه این صحنه در حال پیش‌روی است، افزود: آنچه مهم است جنگ رسانه‌ای دشمن است که تلاش می‌کند جای شهید و جلاد را عوض کند و رژیم غاصب صهیونیستی را مظلوم نشان دهد.

 

وی خطاب به اهالی رسانه، گفت: با تبیین واقعیت‌ها به دادِ مردم مظلوم فلسطین برسید زیرا اکنون بیش از سه هزار نفر زن و کودک در زیر آواره مانده‌اند که امکان کمک به آنها نیست و تاکنون حدود ۶ هزار کودک نیز شهید شده‌اند.

 

حجت‌الاسلام غفوری اذعان داشت: اهالی رسانه اجازه ندهند دشمن صحنه جنگ را روایت کند بلکه باید این استقامت، صبر و جهاد در راه خدا به نحو احسنت بیان شود، چرا که حقیقت این است کشوری به نام فلسطین با جور و ظلم غصب شده است و طی ۷۰ سال تاکنون غاصبان در حال خون‌ریزی هستند.

رسانه‌ها با تبیین واقعیت به‌دادِ مردم مظلوم فلسطین‌برسند

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از