حالت تاریک
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور خواستار شد؛

رعایت نکات ایمنی برای پیشگیری از سرقت احشام

رعایت نکات ایمنی برای پیشگیری از سرقت احشام

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور،  با توجه به آغاز فصل زمستان  وپایان کار کشاورزی، از. دامداران و کشاورزان منطقه خواست با رعایت نکات ایمنی از بروز سرقت اموال و احشام خود جلوگیری کنند.

حیدر حق‌جویان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، از کشاورزان و باغداران خواست نسبت به جمع‌آوری ترانسفورماتورها، موتورهای  آب، تجهیزات برقی و بارانی مزارع، ادوات و محصولات کشاورزی و انتقال آن‌ها به مکان‌های امن اقدام کنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه کشاورزان باید نسبت به تقویت حفاظت فیزیکی خانه‌های باغی و انبارهای دوردست اهتمام کافی را داشته باشند، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در فصل سرما کار کشاورزی و باغداری تعطیل می‌شود لازم است کشاورزان و باغداران از نگهداری اموال و وسائل با ارزش در آن‌ها پرهیز کنند.

حق‌جویان با اشاره به توصیه‌هایی به دامداران، تصریح کرد: دامداران باید نسبت به تقویت حفاظت فیزیکی محل نگهداری احشام، استفاده از نگهبان مورد اعتماد، قفل‌های کتابی با کیفیت، نصب دوربین مداربسته وسرکشی مستمر شبانه از دام‌های خود اقدام کنند.

وی افزود: همچنین دامداران باید نسبت به استحکام دیوار حیاط و تقویت حفاظت فیزیکی درب و پنجره‌های منازل خود اقدام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور در پایان از مردم خواست ضمن تعامل نزدیک و همکاری بیش از پیش با پاسگاه انتظامی مستقر در محل سکونت خود، موارد مشکوک را در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز از طریق فوریت  پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از