دوشنبه 26 شهر 1403
1403-05-19 00:10 - شماره خبر : 8755 0
معراجی‌ها؛

رهبر عزیز را تنها نگذارید

شهید«غلامرضا سالاری» در بخشی از وصیت نامه خود نوشته است: عزیزان و دوستان! از شما خواهش می‌کنم که دنباله‌رو اسلام باشید و رهبر عزیز را تنها نگذارید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید«غلامرضا سالاری»یکم فروردین 1342 در روستای سالارآباد از توابع شهرستان سنقر چشم به جهان گشود. پدرش موسی، کشاورز بود و مادرش نارنج نام داشت. در حد خواندن و نوشتن سواد آموخت. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. 23 فروردین 1361 مجروح شد، یازدهم بهمن ماه 1394در سنقر بر اثر عوارض ناشی از آن به شهادت رسید. پیکر شهید والامقام را در همان شهرستان زادگاهش به خاک سپرده شده است.

وصیت نامه شهید

با درود و سلام به پیشگاه آخرین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت مهدی (عج) و نایب بر حقش پیر جماران و در هم کوبنده‌ی ستمگران.

عزیزان و دوستان! از شما خواهش می‌کنم که دنباله رو اسلام باشید و رهبر عزیز را تنها نگذارید. خداوند این سعادت را نصیبم نموده که چندین بار امام را از نزدیک ملاقات کنم. یکی از آرزوهای من این است که شهید شوم و به همین خاطر به جبهه می‌روم که دین خود را نسبت به اسلام ادا نمایم.

از فرزندان عزیزم می‌خواهم درسشان را خوب بخوانند تا بتوانند به جامعه‌ی اسلامی بهتر خدمت کنند. بعد از شهادتم در سوگ من گریه نکنید. همه‌ی شما را به خدای منان می‌سپارم.

بعد از من فرزند بزرگم عبدالرضا سرپرستی خانواده را به عهده بگیرد. از همسر مهربانم می‌خواهم که فرزندانم را خوب تربیت کند تا شاید بتوانند خدمتی هر چند ناچیز، برای جامعه انجام دهند و افراد مفیدی برای جامعه باشند.

https://mersadnews.ir/short/eroRp
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار