حالت تاریک
فرمانده سپاه‌ ناحیه سرپل‌ذهاب:

انقلاب‌ اسلامی تحقق وعده‌الهی است

انقلاب‌ اسلامی تحقق وعده‌الهی است

فرمانده سپاه‌ ناحیه سرپل‌ذهاب انقلاب‌ اسلامی را تحقق وعده‌الهی و دهه فجر را طلیعه این انقلاب بزرگ دانست.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مجتبی‌کاکایی صبح‌ امروز پنج‌شنبه در حاشیه برگزاری مراسم رژه موتوری نیروهای مسلح و بسیجیان شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‌ای درخشنده را در تاریخ حیات آدمی گشود و صدای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین‌انداز کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب افزود: فرزندان غیور و همیشه هوشیار ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج همچون گذشته و ۴۵ سال پیش به پای انقلاب خود ایستاده‌اند و آماده دفاع از نظام مقدس جمهوری‌اسلامی و انقلابی هستند که با ایثار و از خودگذشتگی هزاران شهید به خون خفته به بار نشسته است.

وی برکت، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را مدیون خون ریخته شهدایی دانست که در دوران استعمار و استبداد ستمشاهی، مقاوم ایستادند و همدل و یکپارچه دست به دست هم دادند و گوش به فرمان رهبر کبیر انقلاب خود بودند.

فرمانده سپاه‌ ناحیه سرپل‌ذهاب انقلاب‌ اسلامی را تحقق وعده‌الهی و دهه فجر را طلیعه این انقلاب بزرگ دانست و گفت: جامعه امروز ما نیاز اساسی به تبیین دارد و وظیفه ما و جامعه جهادتبیین است که دستاوردهای ۴۵ساله انقلاب اسلامی را به نسل‌های امروز انتقال دهیم.

کاکایی بیان داشت: از دوران دهه مبارک فجر به عنوان فرصت طلایی پاسداشت ارزش‌های انقلاب‌اسلامی و دستاوردهای چشم‌گیر آن و انتقال این برکت عظیم به جوانان و نوجوانان باید یاد کرد و بسیج در این راستا وظیفه مهمی برعهده دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از