حالت تاریک
رئیس‌پلیس راهور استان کرمانشاه:

سامانه‌های هوشمند مدیریت ترافیک کرمانشاه افزایش می‌یابد

سامانه‌های هوشمند مدیریت ترافیک کرمانشاه افزایش می‌یابد

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ترددهای شهری و خودروها گفت: سامانه‌های هوشمند مدیریت ترافیک کرمانشاه افزایش می‌یابد.

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در موضوع پلیس راهور هماهنگی و هم‌افزایی خوبی در بخش پلیس و ارتباط بین دستگاهی وجود دارد که منجر به پیشرفت برنامه‌های مدیریت شهری در حوزه ترافیک کمک می‌کند.

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: در شهر کرمانشاه ۴۶۰ هزار و در کل استان ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو وجود دارد که با توجه به وجود عدم زیرساخت‌های مناسب در حوزه ترافیک شهری با مشکلاتی مواجه‌ایم.

حیدری تصریح کرد: قطعا یکی از اولویت‌های پلیس در سال جاری در حوزه انتظامی موضوع کاهش آمار جان‌باختگان در حوادث ترافیکی است که باید به آن توجه شود و سالانه حدود ۱۰۰ نفر در این تصادفات جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های پلیس راهور استان کرمانشاه توجه به زیرساخت‌های ترافیکی با توجه به تعداد خودروها است و سعی کرده‌ایم روش‌های نوین را جایگزین روش‌های سنتی در مدیریت ترافیک کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: طی سال گذشته با تمهیدات در نظر گرفته شده تعداد دوربین‌های درون شهری در معابر شهر کرمانشاه افزایش یافت که در مانیتورینگ پلیس راهور کنترل می‌شود.

وی عنوان ‌کرد: طی سال جاری یکی دیگر از برنامه‌های پلیس راهور استان کرمانشاه افزایش رضایتمندی مردم در حوزه‌های مختلف نسبت به سال گذشته در عرصه‌های مرتبط پلیس راهور است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از