حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

سرعت پروژه‌های نهضت مسکن کرمانشاه افزایش یابد

سرعت پروژه‌های نهضت مسکن کرمانشاه افزایش یابد

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ساخت مسکن اولویت اصلی دولت سیزدم بوده است، گفت: سرعت پروژه‌های نهضت مسکن کرمانشاه افزایش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی عصر امروز سه‌شنبه در نشست شورای مسکن استان کرمانشاه اظهار داشت: جلسات شورای مسکن با هدف بررسی آخرین شرایط و رفع مشکلات به‌صورت منظم در حال برگزاری است تا بتوانیم سرعت مناسبی برای بهره‌برداری از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه گفت: ساخت مسکن مورد نیاز برای مردم همواره یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم بوده است که امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته برای طرح نهضت ملی مسکن دولت چهاردهم نیز اهتمام ویژه‌ای برای رفع دغدغه مردم داشته باشد. 

صحرایی بیان کرد: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کرمانشاه با تأمین زمين از شرایط مناسبی برخوردار است اما نیازمند سرعت‌دهی به امور اجرایی هستیم تا هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم.

وی ادامه داد: امروز بازدیدی از پروژه شهرک مهدیه، پروژه آموزش و پرورش و بنیاد مستضعفان صورت گرفت که در کنار آنها بخش خصوصی به‌صورت میدانی پای کار آمده و نوید می‌دهد که پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت مناسبی همراه باشد. 

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: رونق ساخت و ساز می‌تواند علاوه بر حل مشکل مردم برای تهیه مسکن و متعادل‌کردن عرضه و تقاضا زمینه اشتغال پایدار و مولد را نیز ایجاد کند.

صحرایی اضافه کرد: امروز مصوبات خوبی برای فعالیت شرکت آب، برق، گاز، شهرداری و بانک‌های عامل مسکن و ملت برای فعالیت در پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام گرفت تا شاهد تأمین زیرساخت‌های لازم باشیم و باید پیگیری مستمر درون و برون استانی برای رفع مشکلات انجام گیرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از