حالت تاریک
Image
Logo
یکشنبه, 15 مهر 1403
سپاه پاسداران امروز خار چشم دشمنان است
امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب:

سپاه پاسداران امروز خار چشم دشمنان است

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب با اشاره به توان‌مندی نیروهای مسلح کشورمان، گفت: سپاه پاسداران امروز خار چشم دشمنان است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ساداتی صبح امروز شنبه در مراسم تجلیل از خیرین نیک‌اندیش سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به توانایی‌های بسیاری دست یافته به طوری که می‌تواند با سایر نیروهای مسلح کشور هیمنه دنیای غرب و استکبار جهانی را در هم بشکند.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق یک و دو، در واقع توازن قدرت در منطقه و جهان بود، رهبر انقلاب سال‌هاست به قدرت‌های نوظهور اشاره می‌کنند و همه می‌بینیم که سال‌هاست جهان تک‌قطبی و دوقطبی تمام شده و قدرت‌های نوظهور مختلفی پا به عرصه وجود گذاشتند که یکی از آن‌ها ایران اسلامی است که امروز قدرت برتر منطقه است.

ساداتی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ همین عربستان سعودی در جریان فتنه زن، زندگی و آزادی برای ما شاخ می‌شد ولی امروز بعد از عملیات وعده صادق ۲ اعلام می‌کند که ما حاضریم همه مشکلات را کنار بگذاریم که نشان می‌دهد همه، قدرت ایران اسلامی را فهمیده‌اند.

وی با اشاره به مراسم یادواره عملیات بازی‌دراز، اذعان داشت: بازی‌دراز توفیق و فرصت ویژه‌ای برای سرپل‌ذهاب است که در کنار بزرگداشت و زنده‌نگهداشتن یاد و نام شهدا می‌تواند شهر سرپل‌ذهاب را به همه کشور معرفی کرده و فرصت‌های جدیدی در ابعاد مختلف حتی اقتصادی برای سرپل‌ذهاب داشته باشد.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب افزود: در این مراسم همه شهرستان پای کار هستند و استان نیز راهبری کافی را انجام می‌دهد، مردم سرپل‌ذهاب نیز میزبانی شایسته‌ای از میهمانان و زائران بازی‌دراز انجام می‌دهند که شایسته تقدیر است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران امروز خار چشم دشمنان است رهبر انقلاب فرمود زبده‌ترین نیروی ضد تروریسم در جهان، سپاه پاسداران است و امروز مایه افتخار و مباهات ملت بزرگ ایران هستند.

ساداتی خاطرنشان کرد: خیرین با حمایت مالی از برنامه‌های دینی، فرهنگی، مذهبی و ... می‌توانند به دین اسلام کمک کنند کاری که حضرت خدیجه (س) در سال‌های محاصره پیامبر اسلام (ص) در شعب ابی‌طالب انجام دادند در عصر معاصر نیز بازاریان تهران در دوران انقلاب از امام راحل بسیار حمایت کردند.

وی تأکید کرد: حمایت‌های مالی یک تزکیه اموال است ولی مهم این است که ما باید بتوانیم فراتر از بحث مالی وجود خود را نیز برای دین اسلام فدا کنیم.

اقتدار امروز حاصل عملیات‌های دفاع مقدس است

صدرالله بابلی نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران پیوست عملیات وعده صادق دو بود که رهبر انقلاب در خطبه‌های خود دفاع مردم مظلوم فلسطین را مشروع و قانونی دانستند و شجاعت نیروهای مسلح کشور به‌ویژه سپاه پاسداران را تحسین کردند.

فرماندار سرپل‌ذهاب افزود: ما اگر امروز مدعی اقتدار هستیم حاصل عملیات‌های دفاع مقدس، خون پاک و مقدس شهدا و ایثار و رشادت رزمندگان و آمادگی نیروهای مسلح کشور است.

وی تصریح کرد: دشمنان به خاک کشور عزیزمان طمع کردند  ولی دشمن کور خوانده و بداند که ما در هشت سال دفاع مقدس با دستی خالی و ایمانی راسخ از تمام نقاط کشور دفاع کردیم و همچنان آماده دفاع از کشور هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب اظهار داشت: راه سید حسن نصرالله قطعاً ادامه خواهد داشت این چراغ خاموش نمی‌شود در هشن سال جنگ تحمیلی هم خاموش نشد و اکنون هم خاموش نمی‌شود چه اینکه در عملیات وعده صادق دو این اقتدار به خوبی نشان داده شد.

بابلی خاطرنشان کرد: سخنان رهبر انقلاب حول وحدت جهان اسلام، دفاع از مظلوم و عدم عقب‌نشینی در برابر ظالم بود و درس‌های بزرگی برای همه داشت.

وی اذعان داشت: امروز اگر مقاومتی وجود دارد به برکت خون شهداست وگرنه دشمن در حال هزینه است و ما باید در انجام مراسماتی که یاد شهدا را زنده نگه می‌دارد و فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج می‌دهد کوشا باشیم، رهبر انقلاب نیز بر برنامه‌های فرهنگی مثل راهیان نور تأکید فراوان دارند.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ما امروز باید نگاه مردمی به موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم و اجرای برنامه‌های گرامیداشت یاد شهدا و عملیات‌های غرورآفرین دوران دفاع مقدس را به خود مردم واگذار کنیم چون بازدهی بیشتری دارد.

عملیات موشکی ایران ضربه به آمریکا بود

مجتبی کاکایی نیز در این مراسم، اظهار داشت: عملیات غرورآفرین و مقتدرانه وعده صادق ۲، در سپاه پاسداران انجام شد و دل ملت ایران و همه آزادی‌خواهان جهان شاد شد که قابل تحسین است.

فرمانده ناحیه مقاومت سرپل‌ذهاب افزود: این عملیات یک پیام مهم اقتدار برای دشمن داشت، استکبار جهانی و هم‌پیمانان رژیم صهیونیستی برای محافظت از قلب تپنده آمریکا در منطقه سیستم‌های دفاعی را چند برابر کرده بودند اما موشک‌های سپاه همه این لایه‌های دفاعی را کنار زد و به هدف اصابت کرد که ضربه بسیار سنگینی نه‌تنها به رژیم صهیونیستی بلکه به آمریکای جنایتکار بود.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران می‌توانست تمام موشک‌های خود را از کرمانشاه که نزدیکترین نقطه به سرزمین‌های اشغالی است شلیک کند اما شلیک موشک‌ها از استان‌های مختلف نشان داد که ظرفیت ضربه زدن به رژیم صهیونیستی در تمام نقاط کشور ایجاد شده است.

کاکایی با اشاره به برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز در سرپل‌ذهاب، افزود: این برنامه یک برنامه ملی است و آغاز و افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور هر ساله در این مراسم برگزار می‌شود و باعث افتخار ماست.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه بسیار سنگین است و آماده کردن زیرساخت‌های این برنامه بر عهده سپاه شهرستان است اما این یک برنامه مشارکتی است و با همکاری همه ادارات برگزار می‌شود یک بخش مهم نیز توسط خیرین نیک‌اندیش حمایت و پشتیبانی می‌شود که قابل تقدیر است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از