حالت تاریک
یک روحانی اهل سنت مطرح کرد:

شرکت در انتخابات مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان

شرکت در انتخابات مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان

یک روحانی اهل سنت گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان یاوه گویی‌های صهیونیسم و استکبار جهانی است.

ملا مهدی ریحانی در گفتگوی با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سخنانی اظهار داشت: روز جمعه یازدهم اسفندماه انتخابات پیش‌رو برگزار می‌شود که نیاز است در این انتخابات شرکت کنیم.

این روحانی اهل سنت در شهر نودشه افزود: از شما مردم هورامان دعوت می‌کنیم که حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در این انتخابات پیش رو داشته باشید.

وی گفت: متنفذین و معتمدین جامعه نیز باید به اهمیت مشارکت در انتخابات اشاره و مردم را برای انتخاب نماینده پاوه و اورامانات، ترغیب کنند. 

ملا مهدی ریحانی ادامه داد: حضور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان یاوه گویی‌های صهیونیسم و استکبار جهانی است که با حضورمان به این شعار جامه عمل می‌پوشانیم.

 وی با شاره به آیات قرآن تصریح کرد: خداوند سرنوشت یک قوم را در صورتی که خود آن قوم بخواهند تغییر می‌دهد و طول تاریخ شاهد بودیم هرگاه یک قوم همراه پیامبران الهی بود سرنوشت خوبی نصیبش شد.

این روحانی اهل سنت با بیان اینکه دعوت مردم برای شرکت در انتخابات دعوت به سوی خیر است، گفت: چرا که  جمهوری اسلامی ایران مقتدر همچون استخوانی در گلوی استکبار جهانی است.

وی با اشاره به راهپیمایی باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه خاطرنشان کرد: مردم غیور و فهیم ایران اسلامی نشان داده‌اند هر جایی دشمن بیشتر ورود کند آنها محکم‌تر ورود پیدا می‌کنند و نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب می‌کنند.

این روحانی اهل سنت در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر حل مشکلات موجود در جامعه ادامه داد: هیچ‌گاه منکر وجود مشکلات در کشور نیستیم اما دولت و مجلس همواره برای حل مشکلات کشور تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم درگیر مشکلات معیشتی هستند اما راهکار برون‌رفت از این شرایط حضور گسترده و با احساس مسئولیت در انتخابات است تا با گزینش افراد شایسته و کارآمد بر مشکلات فائق شویم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از