حالت تاریک
استاندار کرمانشاه:

شمار معتادان متجاهر در کرمانشاه صفر می‌شود

شمار معتادان متجاهر در کرمانشاه صفر می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: در مرحله نهایی طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر، دیگر هیچ معتاد متجاهری در سطح شهرهای استان نخواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز یکشنبه در دیدار با جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی که در استان کرمانشاه برگزار شد، درباره تسهیل در ایجاد معابر کولبری مجاز، ضرورت جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز، جلوگیری از قاچاق کالا، ساماندهی معتادان متجاهر و تقویت امنیت مرزهای استان گفتگو و تبادل نظر کرد.

استاندار کرمانشاه در این دیدار، مهار آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه سرقت‌های خرد را از برنامه‌های کلیدی دولت در استان عنوان و اظهار کرد: طرح جامع ساماندهی معتادان متجاهر از اسفند سال گذشته آغاز و طی آن تعداد زیادی از معتادان جمع‌آوری شده که این طرح با شروع به‌کار اردوگاه صیانت در شرق استان، وارد مرحله تکمیلی خواهد شد.

 صحرایی افزود: در مرحله نهایی دیگر هیچ معتاد متجاهری در سطح شهرهای استان نخواهیم داشت و طی یک فرآیند زمانی مشخص، این معتادان، بهبود یافته و دارای مهارت و شغل خواهند شد.


ضرورت جمع‌آوری سلاح‌های گرم

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی نیز در این دیدار، از همراهی استاندار کرمانشاه در مدیریت آسیب‌های اجتماعی، ارتقای امنیت استان و کمک به اجرای برنامه‌های فراجا تقدیر کرد.

سردار قاسم رضایی همچنین با اشاره به اینکه سلاح گرم در بسیاری از جرائم نقش کلیدی دارد، بر ضرورت جمع‌آوری این سلاح ها و جلوگیری از قاچاق آن تاکید کرد.


کاهش چشمگیر رشد آمار سرقت در استان

سردار حاجیان؛ فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه هم در این دیدار از کاهش چشمگیر رشد آمار سرقت در استان خبر داد و از «همراهی استاندار کرمانشاه و نگاه علمی و عملیاتی وی به حوزه امنیت و آسیب‌های اجتماعی» تشکر کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از