حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه:

شهادت‌ها اسلام را روز به روز زنده‌تر می‌کند

شهادت‌ها اسلام را روز به روز زنده‌تر می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: این رشادت‌ها و شهادت‌ها اسلام را روز به روز زنده‌تر می‌کند و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند خون این شهیدان آبروی استکبار را برده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد» علی یاربیگی عصر امروز دوشنبه در همایش شهدای زن کرمانشاه اظهار داشت: راه و منش رزمندگان فلسطین برگرفته از مکتب حاج قاسم است لذا می‌بینیم که در مقابل این رژیم کودک‌کش جعلی با رشادت ایستاده‌اند و آنها را به زانو درآورده‌اند.


فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه افزود: رژیم صهیونیستی از بمب‌های ممنوعه‌ای که برخی از آنها را ما در دوران هشت سال دفاع مقدس تجربه کردیم برای بمباران مردم ‌ فلسطین از صغیر و کبیر استفاده می‌کند و آنها را به شهادت می‌رساند.

وی گفت: این رشادت‌ها و شهادت‌ها اسلام را روز به روز زنده‌تر می‌کند و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند خون این شهیدان آبروی استکبار را برده و آمریکا و هم‌پیمانان غربی‌اش را رسوا کرده است.

یاربیگی ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان بر قله‌های افتخار ایستاده و در مسیر پرفروغ خود در حال حرکت است.

وی گفت: امروز با افتخار شاهد برگزاری رویدادی هستیم که از زنان مقاوم این دیار تجلیل می‌کند زنانی که پشتیبانی خود را همواره از انقلاب در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند.

یاربیگی ضمن تشکر از حضور خانواده شهدا در این برنامه خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در استان کرمانشاه در مسیر خوبی قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند استان کرمانشاه به عنوان سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی نام‌گذاری شده لذا تمام مسئولین حاضر در استان باید خاشعانه و خازعانه و آنگونه که در شأن این استان و مردم با منزلت آن است خدمتگزاری کنند.

یاربیگی تصریح کرد: این شهر و دیار، شهدا و رزمندگان و آزادگان بسیاری تقدیم انقلاب کرده است و اینها همه مایه عزت و مباهات برای نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه نیمی از جمعیت یک میلیون و هشتاد هزار نفری کرمانشاه را زنان تشکیل می‌دهند، گفت: جایگاه و مقام زن فراتر از آن چیزی است که بیان می‌شود.

یاربیگی افزود: از بین ۹ هزار و ۸۰۰ شهیده استان ۱۴ زن شهیده به ثبت رسیده‌اند که بعد از ۴۵ سال از عمر گران‌بهای جمهوری اسلامی ایران زنان این خطه زنان بزرگ اسلام همچون فاطمه زهرا(س) در تمام زمینه‌ها رشد داشته‌اند.

وی گفت: با وجود میل باطنی بدخواهان انقلاب که به زن به عنوان یک بازیچه می‌نگرند لذا دیدگاه امامین انقلاب نسبت به زنان همچون دیدگاه پیامبر بزرگ اسلام است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از