حالت تاریک
مسئول بسیج دانش‌آموزی کنگاور مطرح کرد:

شهدا الگوی نسل آینده

شهدا الگوی نسل آینده

مسئول بسیج دانش‌آموزی کنگاور گفت: به فرموده مقام معظم رهبری ما باید با به کارگیری هنر و استفاده از شیوه های جذاب و خلاقانه، یاد و خاطره شهدا را به نسل جوان و نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

هادی فيضی‌پناه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با تأکید بر اینکه ما مدیون شهدای عزیزمان هستیم اظهار داشت: شهدا جان خود را که با ارزش‌ترین دارایی‌شان بود فدا کردند که اسلام و انقلاب آسیب نبیند و خود به خاک افتادند که ما به خاک نیفتیم. 

وی افزود: امروزه انقلاب ما برای ادامه راه خود تا رسیدن به قله نیازمند احیا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. 

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان کنگاور  مهم‌ترین هدف از برگزاری کنگره شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: وقتی این فرهنگ در کالبد جامعه نهادینه شود دشمنان قسم‌خورده انقلاب نمی‌توانند آسیبی به ما وارد کنند و برای همیشه نا امید خواهند شد. 

وی در ادامه تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری ما باید با به کارگیری هنر و استفاده از شیوه های جذاب و خلاقانه، یاد و خاطره شهدا را به نسل جوان و نسل‌های بعدی انتقال دهیم. 

فیضی‌پناه با اشاره به اینکه بازدید از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور ابتکار خوبی است که جوانان را با شهدا به صورت ملموس‌تر آشنا می‌کند به بیان اقدامات بسیج دانش آموزی شهرستان کنگاور در راستای کنگره ملی شهدا پرداخت و اذعان داشت: برگزاری یادواره شهدا در سطح مدارس شهرستان، برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع سیره و سبک زندگی شهدا، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، پخش فیلم‌های سینمایی و مستند در سطح مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع وصيت‌نامه شهدا، دلنوشته و نقاشی برای شهدا، بازدید دانش آموزان از مناطق غرب و جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور، تولید محتوا از قبیل کلیپ، پوستر، پادکست و موشن‌گرافی با موضوع شهدا از جمله اقدامات بسیج دانش آموزی شهرستان کنگاور در راستای کنگره ملی شهدا بوده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از