دوشنبه 26 شهر 1403
1403-06-01 00:08 - شماره خبر : 9162 0
معراجی‌ها؛

شهید زیر بار ظلم نمی‌رود

شهید«اکبر خاکزاد» در بخشی از وصیت نامه خود نوشته است: مادرم و برادرانم! تنها امید من، شهادت من است شهید کسی است که حق را بشناسد و زیر بار هیچ ظلمی نرود و مظلوم هم نباشد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید «اکبر خاکزاد» چهارم بهمن‌ماه 1343در روستای نوریه قلعه شاهین از توابع شهرستان سرپل ذهاب به دنیا آمد. پدرش علی مراد و مادرش طوبا نام داشت. دوره متوسطه در رشته انسانی درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان گروهبان سوم ارتش در جبهه حضور یافت. 24 دی ماه 1365 در سومار توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شــهادت رسید. پیکر شهید والامقام در گلزار شــهدای احمدابن اسحاق شهرستان زادگاهش واقع است.

وصیت نامه شهید

اکنون که افتخار دارم در این جشن و مهمانی عظیم که سفره برکت خداست، شرکت کنم بسیار خرسندم که توانسته‌ام به ندای (هل من ناصر ینصرنی) حسین زمان، خمینی کبیر لبیک گفته و لیاقت شهادت پیدا کنم و ثارالله را مفهوم ببخشم.

مادرم و برادرانم! تنها امید من، شهادت من است شهید کسی است که حق را بشناسد و زیر بار هیچ ظلمی نرود و مظلوم هم نباشد چون شهید اگر کشته شود خونش دیگران را به خروش می‌آورد و در راه هدف خود که تنها راه صراط المستقیم و رها کردن مردم از دست ظالمان است. شهید آزاد است و تن به لذات دنیوی و مادی نمی‌دهد و تنها به فکر حق و حقیقت است. او می‌داند و آگاه است در چه راهی باید برود، چکار باید بکند و باید چه کارهایی انجام ندهد و در چه راهی شهید می‌شود.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VvBo3
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار