حالت تاریک
Logo
شنبه, 28 مهر 1403
شهید نصرالله بزرگ‌ترین اسوه مقاومت
تحلیل‌گر مسائل سیاسی مطرح کرد:

شهید نصرالله بزرگ‌ترین اسوه مقاومت

تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: شهادت سید حسن نصرالله بزرگ‌ترین اسوه مقاومت در قرن حاضر می‌تواند نقطه عطفی در مبارزات مردم مسلمان علیه رژیم اشغال‌گر قدس باشد.

نصرالله شفیعی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: شهادت سید حسن نصرالله بزرگ‌ترین اسوه مقاومت در قرن حاضر می‌تواند نقطه عطفی در مبارزات مردم مسلمان علیه رژیم اشغال‌گر قدس باشد.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی افزود: سید حسن نصرالله دارای ابعاد مختلف شخصیتی بود او صرفاً فرمانده نظامی نبود که تنها متعلق به مردم لبنان و جبهه مقاومت باشد بلکه انسانی عارف و معتقد بود که تمام جهان و زندگی خود را فدای راه امام حسین (ع) کرده بود.

 وی گفت: امام حسین (ع) الگوی سید مقاومت بود او بارها با صدای رسا اعلام کرده بود که «نَحنُ شیعَةُ عَلی‌ابن اَبی‌طالِب» الگوگیری از بزرگان صدر اسلام روحیه ولایت‌مداری و ارادت ویژه‌ای که به امامین انقلاب داشت شخصیت بی‌نظیری از ایشان ساخته بود.

شفیعی خاطرنشان کرد: شجاعت، دیانت، روحیه شهادت‌طلبی و شخصیت کاریزماتیکی که ایشان داشتند باعث شده بود تا رژیم صهیونیستی شهید نصرالله را بزرگ‌ترین مانع و دشمن برای خود بداند.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی افزود: رژیم صهیونیستی در حمله خود از پیشرفته‌ترین سلاح‌های آمریکایی استفاده کرد این حمله با همکاری و دستور مستقیم آمریکا صورت گرفت.

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی در این جنایت پنج بمب یک تنی را در محل استقرار سید حسن نصرالله فرود آورد که سید حسن و جمع کثیری از یاران او و حتی مردم بی‌گناه را به شهادت رساند.

شفیعی گفت: جبهه استکبار و صهیونیست غاصب می‌پندارد که با شهادت سید حسن نصرالله جبهه مقاومت به پایان خط می‌رسد، تسلیم می‌شود و روحیه خود را می‌بازد اما واقعیت این است که شهادت سید حسن نصرالله آغاز اوست شهادت او باعث آغاز یک مبارزه جدی فراگیر و نیز آغاز یک خشم فراگیر و جهانی علیه رژیم اشغالگر قدس است.

وی تصریح کرد: امروزه تظاهرات بی‌نظیری در سراسر جهان علیه رژیم اشغال‌گر قدس در جریان است امروز جبهه مقاومت روحیه دیگری گرفته است و آزادگان جهان از جنایات این رژیم خون‌خوار خشمگین هستند. 

شفیعی گفت: جبهه استکبار و صهیونیست جنایتکار تصور کرده‌اند که حزب‌الله با از دست دادن سید حسن نصرالله و کادر مرکزی و فرماندهانش از پای در می‌آید، سکوت می‌کند و یا تن به صلح می‌دهد اما حملات جبهه مقاومت از مناطق مختلف علیه مواضع رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که حزب‌الله همچنان زنده است و رویش آن همچنان ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: بدون تردید نابودی و اضمحلال در انتظار رژیم کودک‌کش صهیونیستی است این رژیم بی‌رحم و سفاک یک سال است با مردمی می‌جنگد که تنها در یک منطقه ۳۶۵ کیلومتر مربعی حضور دارند و در این منطقه کوچک دستاوردی جز جنایت و کشتار نداشته است. 

شفیعی بیان کرد: بنابراین رژیم اشغال‌گر قدس در برابر توان و ظرفیت بالای دفاعی و اعتقادی جبهه مقاومت به ویژه حزب‌الله به بن‌بست خواهد خورد و مستأصل خواهد ماند.

وی اظهار امیدواری کرد که بدون شک نابودی در انتظار این رژیم خبیث است و در آینده روزهای خوبی برای جبهه مقاومت و روزهای بدی برای استکبار خواهیم داشت.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از