حالت تاریک
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد:

فروریختن هیمنه صهیونیست‌ها در دولت شهید رئیسی

فروریختن هیمنه صهیونیست‌ها در دولت شهید رئیسی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه عزت، عظمت، اقتدار و سربلندی اسلام ریشه در مدیریت جهادی و دیپلماسی دولت شهید رئیسی داشت، گفت: هیمنه صهیونیست‌ها در دولت شهید رئیسی فرو ریخت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری ظهر امروز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی(ره) و شهدای خدمت، همچنین چهل و سومین سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ نفر از یاران صدیق انقلاب که در مسجدجامع شهر کرمانشاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار داشت: طبق آیه قرآن به کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مُرده نگویید بلکه آنها زنده هستند و نزد خداوند رزق و روزی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: در آیات دیگر قرآن خداوند می‌فرماید ما شما را با ترس، گرسنگی، نقصان در مال و جان امتحان می‌کنیم و بشارت باد استقامت‌کنندگان و آنهایی که در راه خدا صبر می‌کنند.

وی ادامه داد: صبر به معنای ماتم‌گرفتن نیست بلکه صبر به معنای حماسه‌سازی از یک فرصت است و اینک ملت ایران در معرض امتحان و حماسه بزرگی قرار گرفته است.

غفوری در ادامه ضمن برشمردن صفات ارزنده آیت‌الله رئیسی و وزیر امورخارجه که در حادثه بالگرد در حین خدمت به شهادت رسیدند، گفت: این شهیدان والامقام در مقابل دشمنان شجاع و باشهامت بودند و در عرصه بین‌الملل ضمن حفظ منافع ملی، دیپلماسی حکمت و قدرت را به رخ جهانیان کشیدند.

وی گفت: عضویت در بسیاری از پیمان‌های بین‌المللی، ارتباط با کشورهای همسایه و از سر گرفتن تبادلات در زمان ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی محقق شد، ایشان در سازمان ملل تصویر حاج قاسم را بر دست گرفت و این قهرمان جهانی را با افتخار معرفی کرد.

آیت‌الله غفوری خاطرنشان کرد: شهید رئیسی و امیرعبدالهیان از دیپلماسی التماسی بیزار بودند چون با مکتب امامین انقلاب در تضاد است لذا باید رئیس‌جمهوری را برگزینیم که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد.

وی ادامه داد: دشمن با مخالفان قرآن و کسانی که اقدام به سوزاندن آن کردند برخورد نمی‌کرد در این شرایط آیت‌الله رئیسی در سازمان ملل قرآن بر دست گرفت و آن را بالای سر برد و عزت و بزرگی آن را به همگان خاطرنشان کرد.

غفوری افزود: ایشان منشور حرکت دنیای اسلام و محرومان عالم را برای مقابله با استکبار که همان قرآن است احیا کرد، در دوران طلایی شهید رئیسی گرایش مردم جهان به سمت قرآن، اسلام و مفاهیم ارزشمند آن افزایش پیدا کرد که این امر باعث افزایش نگرانی مستکبران شد.

وی با بیان اینکه دوران سه ساله ریاست آیت‌الله رئیسی فرازی جدید برای مدیریت اجرایی و دیپلماسی کشور و جهان تعریف کرد، گفت: کسی که می‌خواهد در مقام ریاست‌جمهوری قرار گیرد باید تراز انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران را بشناسد و در تراز شهید رئیسی عمل کند.

وی اذعان داشت: انتخابات پیش رو، انتخابات سرنوشت‌‌ساز ملت ایران است، ملتی که پیرو امام خمینی(ره) و پیرو امام خامنه‌ای هستند، ملتی که در تشییع حاج‌ قاسم و آیت‌الله رئیسی تفکر خودشان را نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: آیت‌الله رئیسی با قدرت به جهان اعلام کرد که اسرائیل به خاطر خطاهایی که مرتکب شده است با دستور مقام معظم رهبری باید تنبیه شود و همین‌طور هم شد و در عملیات وعده صادق شاهد پیروزی و افتخار برای نظام و دولت اسلامی و مردم شریف مسلمان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: عزت، عظمت، اقتدار و سربلندی اسلام ریشه در مدیریت جهادی و دیپلماسی دولت شهید رئیسی داشت، ارتباط با دنیا باید سنجیده و با عزت باشد، دیپلماسی شهید رئیسی و دولت او با دیپلماسی ملتمسانه و غرب‌گرایانه در تعارض بود.

 غفوری عنوان کرد: برخی غرب‌گرایان عزت ملت شریف ایران را در مقابل دشمنان تحقیر کردند آیت‌الله رئیسی جایگاه ملت ایران را برای جهانیان به خوبی تبیین کرد و تراز و جایگاه رفیع ملت انقلاب و رهبر ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد و این دستاورد و تجربه بزرگی‌ است که برخی دولت‌ها نتوانستند به آن نایل شوند. 

وی گفت: ملت ایران همت و خستگی‌ناپذیری شهید رئیسی و دولت او را تجربه و معنیِ واقعی اشداء علی الکفار رحماء بینهم را درک کرد، شهید رئیسی با دشمنان بسیار شدید برخورد می‌کرد ولی با دوستان بسیار مهربان و رحیم بود برخی دولت‌ها برعکس این عمل می‌کردند.

غفوری تصریح کرد: آنها به دوستان و خودی‌ها توهین و جسارت می‌کردند و به دشمنان که می‌رسیدند با آنها با نرمش برخورد می‌کردند به گونه‌ای که حتی دوست نداشتند بر روی موشک‌هایمان مرگ بر اسرائیل بنویسیم.

وی گفت: در دولت آیت‌الله رئیسی موشک‌های ایران اسلامی در پایگاه‌های رژیم صهیونیستی فرود آمدند ایران اسلامی در دوران شهید رئیسی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و این تفاوت یک دولت انقلابی و در تراز انقلاب با یک دولت غرب‌گرا است. 

غفوری تصریح کرد: خدای متعال امروز ملت ایران را برای یک انتخاب بزرگ در معرض امتحانی دیگر قرار داده است، ملت ایران راه شهید آیت‌الله رئیسی را برای اداره کشور و داشتنِ دیپلماسی فعال و موفق، با حضور گسترده در انتخابات ادامه می‌دهد.

وی گفت: رهبر عظیم‌الشأن انقلاب فرمودند آیت‌الله رئیسی سطح انقلاب و نظام اسلامی را چندین پله بالا برد لذا باید همت شهید رئیسی ادامه پیدا کند تا ایران اسلامی به قله‌های پیشرفت بیش از پیش نایل آید.

غفوری بیان کرد: شهید رئیسی شعارهای قبل و بعد از انتخابش شعار زلال انقلاب بود لذا بار دیگر ملت ما بر این مسیر انقلابی و روشن پافشاری می‌دارد و امید است با همین شور و شعور توفنده انقلابی زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از