پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-04-22 14:40 - شماره خبر : 8073 0
مشاور رئیس دفتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه معاینه شدند

مشاور رئیس دفتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در مراسم شیرخوارگان حسینی این کودکان به صورت رایگان معاینه شدند.

احمدرضا بیگلری در حاشیه مراسم شیرخوارگان حسینی که در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: امروز در این مراسم مذهبی به صورت رایگان شیرخوارگان مورد معاینه قرار گرفتند.

این متخصص اطفال و مشاور رئیس دفتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: اطفالی که امروز مورد معاینه قرار گرفتند اکثراً شیرخوار هستند که به نوزادان تازه متولد شده تا سن یک سال و ۶ ماه شیرخوار گفته می‌شود. 

وی گفت: مجموعه‌ای که در این مراسم مستقر شده‌ است، میزان رشد، اندازه دور سر، وزن، کم‌خونی و برخی دیگر از موارد شیرخواران را مورد معاینه قرار می‌دهد.

بیگلری خاطرنشان کرد: مواردی که نیاز به بررسی‌های بیشتر دارند به قسمت‌های فوق تخصصی بیمارستان محمد کرمانشاهی ارجاع داده می‌شوند.

این متخصص اطفال تصریح کرد: خوشبختانه معاینات مختلف در این مجموعه بر روی دسته‌های مختلف شیرخواران صورت پذیرفت.

وی گفت: پرسنل و کادر بهداشتی مستقر در این مجموعه از اینکه توانسته‌اند در روزی که با نام حضرت علی‌اصغر(ع) متبرک شده است قدم بردارند بسیار خوشحالند زیرا مسیر امام حسین(ع) و اهل بیت ایشان کوتاه‌ترین مسیر برای رسیدن به قرب الهی و موفقیت در زندگی است. 

وی یادآوری کرد: برنامه معاینه شیرخوارگان حسینی سال پیش نیز در کرمانشاه برگزار شد و ان‌شاءالله در سال‌های آتی نیز با عنایت خاندان عصمت و طهارت ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/V0rwO
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار