حالت تاریک
Image
Logo
دوشنبه, 16 مهر 1403
ضرورت ترویج فرهنگ دشمن‌شناسی شهدا
امام جمعه سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

ضرورت ترویج فرهنگ دشمن‌شناسی شهدا

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم، شهدا دشمن‌شناس و زمان‌شناس بودند و ما نیز باید دشمنان نظام و انقلاب را بشناسیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی ساداتی صبح امروز چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای روستای گنجوره بخش قلعه‌شاهین شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا به این خاطر است که ما دوران دفاع مقدس را از یاد نبرده و یاد و نام شهدا را زنده نگهداریم. 

وی افزود: شهدا و رزمندگان ما در جنگ تحمیلی با کمترین سلاح و تجهیزات در برابر دشمنی که تمام دنیای استکبار از او حمایت تسلیحاتی و نیرویی می‌کرد مقاومت کرده و با نیروی ایمان، اخلاص و استقامت دشمن را شکست دادند. 

وی تصریح کرد: ما در جنگ هیچ تسلیحات پیشرفته‌ای نداشتیم و برای خرید هم تحریم بودیم ولی امروز به برکت استقامت و خون مقدس و پاک شهدا در تسلیحات نظامی به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده و بسیاری از تسلیحات ما در جهان مشتری دارند. 

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم چه اینکه شهدا دشمن‌شناس و زمان‌شناس بودند و ما نیز باید دشمنان نظام و انقلاب را بشناسیم. 

برگزاری یادواره شهدا برای جامعه ضروری است

نوذری جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب نیز در این مراسم، اظهار داشت: شهدا در دوران دفاع مقدس کار بزرگی کردند؛ آن‌ها به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم و امنیت و آرامش امروز جامعه را مرهون خون پاک آن‌ها هستیم. 

وی افزود: شهدا چراغ راه ما هستند و ما باید در مسیر شهدا قرار گیریم تا به بیراهه نرویم و در زندگی موفق باشیم. 

نوذری تصریح کرد: شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و خون پاک خود را فدا کردند و باعث عزت و اقتدار امروز نظام، انقلاب و کشور شدند. 

جانشین سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب در پایان افزود: برگزاری یادواره شهدا برای جامعه بسیار مهم و ضروری است تا راه و سیره شهدا معرفی شده و فرهنگ ایثار و شهادت ترویج یابد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از