حالت تاریک
دفاع مقدس مظهر مقاومت ملت ایران است
فرمانده قرارگاه غرب ارتش:

دفاع مقدس مظهر مقاومت ملت ایران است

فرمانده قرارگاه غرب ارتش با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر مقاومت ملت رشید ایران است، گفت: در این دوران اوج تجلی فضیلت‌های دینی و کرامت انسانی مشاهده شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ امیر سلیمان طاهری صبح امروز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر اکرم‌ (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: پایان شهریورماه هر سال مصادف با آغاز خاطرات جنگ تحمیلی، روزهایی که ذره‌ذره خاک میهنمان سربلندی ملتی را گواهی می‌دهد که با توکل بر خدا و عزم راسخ توانستند در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت و ایستادگی کنند و پرچم آزادگی را در قله‌های رفیع افتخار به اهتزار دربیاورند.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یک هفته فراموش‌نشدنی است، افزود: دفاع مقدس را نباید به عنوان یک داستان مرور کنیم بلکه این هفته همایش عظیمی بود که حماسه‌آفرینان آن مردم مقاوم ایران، ارتش قهرمان، سپاه پاسداران، مرزبانی و نیروهای نظامی و انتظامی بودند که توانستند با تمام توان خودشان پیروزی را برای این کشور به ارمغان بیاورند.

وی گفت: هر ساله هفته دفاع مفدس را جشن می‌گیریم زیرا یادآور رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها، ایثارگری‌ها، آرمان‌خواهی‌ها و آزادگی‌ها است.

طاهری ادامه داد: دوران دفاع مقدس درس‌هایی به ما یاد داد که می‌توانیم روی پای خود بایستیم، ما در آن دوران سیم خاردار هم نداشتیم ولی امروز به لطف پروردگار با اتحاد و انسجامی که بین نیروهای مسلح وجود دارد نه تنها در منطقه بلکه در دنیا تأثیرگذار هستیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر مقاومت ملت رشید ایران است، تصریح کرد: این دوران مکمل و اثربخشی تمام استمرار نظام انقلاب اسلامی است که در این دوران اوج تجلی فضیلت‌های دینی و کرامت انسانی مشاهده شد.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش خاطرنشان کرد: امروز به جایگاهی رسید‌ه‌ایم که می‌توانیم جواب فشنگ‌های دشمن را با موشک پاسخ دهیم.

وی افزود: دفاع مقدس درس‌های بزرگی برای ما به یادگار گذاشت، دفاع مقدس به ما یاد داد با تدبیر و هوشیاری تمام تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل کنیم و همچنین به ما یاد داد تا با مشارکت مردمی و توان رزمندگان افتخارآفرین به اوج اقتدار برسیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از