پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1402-08-07 18:14 - شماره خبر : 1123 0
معاون سیاسی فرماندار پاوه:

ظلم و جور در دنیای امروز جایی ندارد

معاون سیاسی فرماندار پاوه گفت: کشورهای اروپایی و آمریکایی و دولت‌های سازش‌کار بدانند ظلم و جور در دنیای امروز دیگر جایی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، فرشاد شیخی امروز یکشنبه در نشست تبیین باورهای نادرست پیرامون رژیم صهیونیستی و فلسطین و تحریفات دین یهود، در سالن جلسات فرمانداری پاوه، اظهار داشت: در طول ۲۳ روز گذشته، مومنان شاهد جنایت‌های گسترده‌ای از سوی رژیم غاصب صهیونیستی هستند و همه ما می‌دانیم که جنایات این رژیم موضوع تازه‌ای نیست.

 

معاون سیاسی فرماندار پاوه گفت: رژیم صهیونیستی در طول این ۷۵ سال گذشته هرچه از ددمنشی از دستش برآمده، کوتاهی نکرده است.

 

شیخی افزود: این رژیم غاصب، زنان، کودکان، پیران و جوانان بسیاری را در طول این مدت شهید و به خاک و خون کشانده است.وی با بیان اینکه در طول ۷۵ سال حاکمیت غاصبانه رژیم صهیونیستی بر سرزمین ملت مظلوم فلسطین، بالغ بر ۵۰ هزار نفر شهید شده‌اند، عنوان کرد: در این جنایات اخیر هم تاکنون بالغ بر هفت هزار ۵۰۰ نفر از این ملت بی‌گناه کشته و شهید شده‌اند.

 

شیخی با اشاره به روابط دولت‌های عربی با رژیم صهیونیستی، گفت: متاسفانه دولت‌های عربی در سیاست‌های استعماری این رژیم حل شده‌اند و به سمت عادی‌سازی روابط با این رژیم منحوس پیش رفته‌اند.

 

وی افزود: این دولت‌ها بدانند از خشم ملت‌های خود در عدم همراهی با مردم غزه و فلسطین در امان نخواهد ماند و آرمان فلسطین تا زمانی که ملت فلسطین است، زنده خواهد ماند.

 

معاون سیاسی فرماندار پاوه در ادامه افزود: این جنایت‌ها و کشت و کشتارها و ویرانی‌ها در نهایت به نفع رژیم کودک‌کش و آپارتاید تمام نمی‌شود بلکه به زودی زود سیل ویران‌گری عصای موسی رقم خواهد خورد و این رژیم منحوس را به تاریخ واگذار خواهد کرد.

 

وی عنوان کرد: کشورهای اروپایی و آمریکایی و دولت‌های سازش‌کار بدانند ظلم و جور در دنیای امروز دیگر جایی ندارد و «اگر به صدای مظلومیت مردم غزه گوش نمی‌دهند» لا اقل به «صدای ملت‌های خود گوش فرا دهند».

 

شیخی تصریح کرد: مکتب رهایی بخش اسلام و آرمان امام خمینی(ره) و راه حاج قاسم‌ها ادامه دارد و به‌زودی ملت‌های مظلوم تکرار تاریخ را خواهند دید و یزیدیان به درک واصل می‌شوند و حسینیان باز جاودانه تاریخ خواهند ماند.

https://mersadnews.ir/short/Vm7P4
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار