حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار کنگاور مطرح کرد:

عملیات مرصاد پاسخی به خواب مجاهدین خلق

عملیات مرصاد پاسخی به خواب مجاهدین خلق

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور گفت: عملیات غرورآفرین مرصاد پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ در سال ۱۳۶۷ در  پاسخ به خواب آشفته مجاهدین خلق برای تصرف یک هفته‌ای تهران بود.

 

 

 

 

 

هوشنگ یوسفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط کشور عزیزمان ایران اسلامی و پایان جنگ ایران و عراق، در سال ۱۳۶۷، رزمندگان اسلام در عملیات غرورآفرین مرصاد با عنایت خداوند باری‌تعالی درس عبرت دیگری به مجرمان غافل از یاد خدا دادند و این رشادت در تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی ثبت و ضبط شد.

 

وی ابراز داشت: در حمله سازمان مجاهدین خلق کوردل به فاصله ۶ روز در تاریخ چهار مرداد ۱۳۶۷ بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت، با حمایت ارتش عراق در غرب ایران در عملیات فروغ جاویدان با خیالی خام، قصد فتح یک هفتگی تهران را داشتند غافل از اینکه دست خدا بالاتر از همه دست‌ها است.

 

یوسفی تأکید کرد: در مقابل رزمندگان ایران اسلامی در عملیاتی حساب‌شده و غرورآفرین که مرصاد نامیده شد در پنجم مردادماه ۱۳۶۷ به فرماندهی سپهبد شهید صیاد شیرازی با سد کردن راه منافقین در ارتفاعات چهارزبر و گردنه مرصاد به یاری خداوند متعال و با اعتقاد به  وعده باری تعالی در قرآن کریم تحت عنوان ومکروا و مکر الله والله خیرالماکرین مکرشان را به خودشان برگرداندند و کمین‌گاه مرصاد، مکانی برای هلاکت همه مجاهدین دست‌نشانده رژیم بعث عراق شد. 

 

وی اذعان داشت: مرصاد به معنای کمین‌گاه نمادی شاخص و به یادماندنی از یکپارچگی اقشار مختلف مردم و رزمندگان در دفاع از تمامیت ارضی کشور و پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشانه‌ نفرت و انزجار ملت ایران از خیانتکاران و کسانی بود که نقش ستون پنجم دشمن را در هشت سال دفاع‌ مقدس برعهده گرفته بودند. 

 

وی افزود: خیال‌پردازان سازمان مجاهدین خلق به سرکردگی مسعود رجوی بی‌توجه به عبرت‌های در انتظار مجرمین در طول تاریخ جهان، به سرنوشت قوم عاد، ثمود و فرعون مبتلا شدند.

 

یوسفی ادامه داد: قوم عاد بنا به مستند قرآن مجيد، به وسيله تندباد سرد و سوزناك هلاك شدند و قوم ثمود به وسيله عذابى سركش نابود شدند و قوم فرعون در ميان امواج نيل غرق و مدفون شدند. 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم این هشدارها را به همه كسانى كه در مسير آن اقوام طغيانگر گام برمى‌دارند، می‌دهد و مى‌فرمايد: «مسلماً پروردگار تو در كمين‌گاه است» «إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصادِ» اذعان داشت: گمان نكنيد كسى مى‌تواند از چنگال عذاب الهى بگريزد، همه در قبضه قدرت او هستند و هر وقت اراده كند آنها را مجازات مى‌کند. 

 

یوسفی تصريح کرد: کاملاً مبرهن است که اراده خداوند بر این است که به زودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی هم به سرنوشت طغیانگران تاریخ مبتلا شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور در پایان ضمن تبریک پنجم مرداد و سالروز عملیات مرصاد به فرماندار شهید محمدرضا قلیوند و بیش از ۳۳ شهید کنگاوری در عملیات مرصاد و خانواده‌های آنها، تصریح کرد: به نقش پررنگ استان کرمانشاه و رزمندگان و شهدای شهرستان کنگاور در این عملیات ماندگار می‌بالیم و افتخار می‌کنیم و امیدواریم خداوند به همه ما سعادتی عنایت فرماید که ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از