حالت تاریک
امام جمعه موقت کنگاور

فتنه‌ها با تبعیت از ولایت خنثی می‌شود

فتنه‌ها با تبعیت از ولایت خنثی می‌شود

امام جمعه موقت شهرستان کنگاور گفت: در فتنه سال ۸۸ مردم حماسه عظیمی را رقم زدند که باعث ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی شد و در فتنه‌های پس از آن نیز این توطئه‌ها با تبعیت از ولایت و وحدت مردم خنثی می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت به تقوای الهی، تقوا را راه و روش همه پیغمبران عنوان کرد و اظهار داشت: این بزرگواران این راه رل در پیش روی ما قرار دادند که نوع بشر به سعادت ابدی برسد.

وی تاکید کرد: سعادت در گرو تقواست و بی‌سعادتی و بدبختی و گرفتاری در بی‌تقوایی است و تقوا باعث می‌شود که انسان از یاد خدا غافل نباشد و در همه احوال خدا را ناظر بر اعمال خویش بداند، لذا تقوا سعادت و رشد بشر را تضمین می‌کند و بدون آن انسان نه در دنیا و نه در آخرت به هیچ وجه به سرانجام نمی‌رسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌مجد با اشاره  به اینکه ۹ دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، یادآور شد:   به همین مناسبت مراسمی راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در مسجد جامع شهرستان کنگاور برگزار خواهد شد که با آرمان‌های شهدا و حاج قاسم بیعت کنیم.

وی به فتنه سال ۸۸ نیز اشاره کرد و اذعان داشت: مردم ایران در فتنه سال ۸۸ حماسه و افتخاری را رقم زدند که اتمام حجتی برای دشمنان داخلی و خارجی و کسانی بود که سنگ وفاداری به امام راحل را به سینه می‌زدند اما در فتنه‌ها دوست‌دار مملکت شدند.

امام جمعه موقت شهرستان کنگاور ادامه داد: متاسفانه این افراد در هشت ماهی که کشور به آشوب کشیده شد قسم خورده بودند که نظام را ساقط کنند ولی محوریت ولایت حضرت امام خامنه‌ای و و وحدت و باهم بودن مردم در نهایت حماسه‌ای را رقم زد که باعث خواری و کوری چشم دشمنان شد و تحرکاتی که در چند سال اخیر هم اتفاق افتاده به لطف خدا و رهبری‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری راه به جایی نبرده بلکه باعث افزایش وحدت و بصیرت مردم شد.



مردم با فتنه‌ها و حوادث آب‌دیده شده‌اند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌مجد خاطرنشان کرد: مردم با این حوادث و فتنه‌ها آب‌دیده شده‌اند و خوب را از بد تشخیص می‌دهند و در همه حوادث پشت نظام و رهبری هستند و از آرمان‌های امام راحل و شهدا دفاع می‌کنند.

وی در ادامه به دیگر مناسبت‌های پیش رو اشاره و میلاد مسیح و آغاز سال  نو میلادی را به مردم جهان و مسیحیان تبریک گفت و افزود: ۱۱ دی‌ماه مصادف با اول ماه ژانویه میلادی و آغاز سال نو میلادی و میلاد حضرت مسیح است که یکی از پیامبران اولوالعزم و صاحب شریعت است و امروزه کسانی که ادعا می‌کنند که پیرو این پیامبر (ص) هستند در عمل نشان داده‌اند که غیر از ظلم و آدم‌کشی هیچ افتخار دیگری ندارند و این رویه‌ای که آن‌ها پیش گرفته‌اند با آموزه‌های این پیامبر الهی هیچ هم‌خوانی ندارد.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و فرزند برومندش امام خمینی (ره) به چهارمین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: در بزرگی حاج قاسم هرچه گفته شود کم است و ما اگر عزت و آبرومندی داریم یکی از دلایلش رشادت‌های حاج قاسم بود که در دوران جنگ و در بسیاری از عملیات‌های دوران دفاع مقدس با توسل به حضرت زهرا (س) شرکت می‌کرد و همیشه می‌گفت این موفقیت‌ها را مرهون حضرت زهرا (س) است.



ما همیشه مدیون حاج قاسم‌ها هستیم

وی تصریح کرد: نفس حاج قاسم به قدری الهی بود که وعده نابودی داعش را داد و به تحقق پیوست و ما همیشه مدیون حاج قاسم و حاج قاسم‌ها هستیم که با همرزمان دلاورش همچون سید رضی، ابومهدی المهندس جان خودشان را در راه مبارزه با ظلم و استکبار فدا کردند.

امام جمعه موقت شهرستان کنگاور همچنین با اشاره به شهادت شهریار بابایی از مجموعه نیروی انتظامی کرمانشاه که در مبارزه با اشرار و سوداگران مرگ به شهادت رسیده، اذعان داشت: در شهادت هیچ‌وقت بسته نیست و  مردان میدان در همه جا برای عزتمندی و امنیت نظام آماده‌اند و جان بر کف از آبروی کشور دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌مجد در پایان ابراز داشت: همه دیدیم که رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر شکست خودش شهید رضی را از ما گرفت اما رژیم غاصب باید بداند که در حال حاضر پرچم فلسطین در سراسر دنیا به اهتزاز در آمده و پایان این رژیم نزدیک است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از