حالت تاریک
در پی شهادت ۱۲ نفر از کارکنان فراجا؛

فرمانده سپاه شهرستان دالاهو پیام تسلیت صادر کرد

فرمانده سپاه شهرستان دالاهو پیام تسلیت صادر کرد

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان دالاهو در پی شهادت ۱۲ نفر از نیروهای فراجا در مقر انتظامی راسک پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، در این پیام آمده است:

شهادت مظلومانه ۱۲ رزمنده از سبزپوشان جان برکف فراجا، در حمله تروریستی «مزدوران صهیونیستی جیش الظلم» در مقر انتظامی راسک را محضر خاندان معزای این فدائیان ایران سربلند و ملت شهیدپرور تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

ضمن عرض تسلیت به خانواده معظم شهیدان و فرماندهی فراجا و تمامی نیروهای آن سازمان پرافتخار و مردم شریف و آرزوی صبر و اجر به خانواده محترم شهیدان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین، از درگاه خداوند متعال دارم.

دشمنان کوردل این نظام مقدس که چشم دیدن رشد و پیشرفت فرزندان این انقلاب را ندارند، با هر ابزار و حربه‌ای به دنبال متوقف کردن قطار پیشرفت علمی و توسعه کشور هستند و در این مسیر به هر اقدام سخیف و ناجوانمردانه‌ای متوسل می‌شوند اما غافل از این هستند که درخت تنومند این انقلاب از ابتدا، با همین خون‌های پاک و شریف آبیاری شده است.

امید واثق دارم تلاشگران و متخصصان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در ادامه راه این شهیدان بزرگوار از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد و انتقام خون این شهیدان را با استقلال، خودکفایی کشور و بومی‌سازی علم و فناوری در عرصه‌های مختلف خواهند گرفت.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و تروریستی، شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا الفداء، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و ملت بزرگ ایران و تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدواند متعال برای آنان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبری جمیل مسألت دارم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از