حالت تاریک
در پی شهادت چهارمین شهید مدافع‌حرم در کنگاور؛

فرمانده سپاه کنگاور پیام تسلیت صادر کرد

فرمانده سپاه کنگاور پیام تسلیت صادر کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور با صدور پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام شهید محمدعلی عطایی شورچه را به خانواده معظم آن شهید و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد در متن این پیام آمده است که؛ شهیدان برای آرامش و آسودگی خیال تمام خانواده‌ها با گذر از همه تعلقات دنیوی و با ایثار خود شرافت، آزادی، عزت نفس و کرامت انسانی و الهی را به بشریت هدیه کردند.

این خون شهیدان و فرزندان انقلاب اسلامی بود که شجره طیبه رسالت را سیراب نمود و امروز باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و اجازه ندهیم آرمان‌های شهدا به فراموشی سپرده شود. جای دارد همگی قدردان خانواده شهدا و جانبازان باشیم و بایدبدانیم که خانواده شهدا زینت کشور هستند و همواره باید به آنان افتخار کنیم و خانواده شهدا را موردتکریم قرار دهیم.
بی‌جهت نیست که مستکبران جهان با تمام توطئه‌ها و شیطنت‌ها بر ضد یک ملت‌‎ ‎‌کوچک که به حسب معنویت و ارزشهای انسانی بر قلۀ بلند و والای‌‎ ‎‌سعادت ارتقا یافته است، قیام نموده اند. خود این توطئه‌ها و بوق و کرناهای ابرقدرتهای‌‎ ‎‌عالم و پیوستگان و وابستگان به آنان از بزرگترین ارزش‌ها و والاترین مقام‌ها برای یک‌‎ ‎‌ملت است که تاکنون برای هیچ ملتی رخ نداده است و این ارزش را شهدای والامقام و‎ ‎‌جانبازان، این شهدای زنده و به دنبال آنان، ملت عظیم الشأن ایران در پشت جبهه ها‎ ‎‌آفریده اند. آفرین بر این قدرت ایمان و قوّت بازوی عزیزان و صدها آفرین بر امتی که‌‎ ‎‌خود را و جوانان خود را از لجنزار و کانون فساد و تیره روزی که رژیم ستمشاهی برای‌‎ ‎‌آنان فراهم کرده بودند، رها ساخته و به اوج عظمت و معنویت رساندند.

ما به وجود چنین اسطوره‌هایی افتخار می‌کنیم و برخود می‌بالیم و آرمان‌های آنان را همواره هدایت‌گر راه خویش می‌دانیم.
بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیای ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تأکید امام راحل (ره) ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز بوده و می‌باشد.
نوشیدن شربت شهادت شهید والا مقام سردارسرافراز سپاه اسلام محمدعلی عطایی شورچه را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و نائب برحقش مقام عظمای ولایت و خانواده معظم این شهید گرانقدر تبریک و تسلیت عرض کرده و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام می‌نماییم و توفیقات روز افزون خانواده‌های شهدا را از خداوند متعال خواستاریم.

سرهنگ پاسدار علی اصغر الله دانه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از