دوشنبه 26 شهر 1403
1402-10-15 16:40 - شماره خبر : 3823 0
امام جمعه کنگاور:

فعالان مجازی در موضع‌گیری‌ها از رهبری تبعیت کنند

امام جمعه کنگاور گفت: فعالان مجازی با بصیرت و هوشیاری در موضع‌گیری‌ها از رهبری تبعیت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کنگاور، ضمن توصیه به تقوای الهی و تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان، اظهار داشت: همه ما در این برهه زمانی داغدار شهدای حادثه تروریستی کرمان هستیم و در این میان رهبر معظم انقلاب فرمودند من در این داغ شریکم لذا همه ملت‌های بیدار جهان این‌گونه جنایت‌ها را محکوم می‌کنند. 

 

وی با اشاره به ایراداتی که از عملکرد نیروهای نظامی و امنیتی گرفته می‌شود، این‌گونه سرزنش‌ها و مقصر جلوه دادن نیروهای امنیتی را بازی در زمین دشمن نامید و ابراز داشت: با توجه به اینکه جنایت تروریستی کرمان توسط عاملان انتحاری انجام شده و این عاملان هم توسط نیروهای امنیتی شناسایی شده‌اند و وقتی خود را گرفتار دیدند اقدام به منفجر کردن خود کردند وظیفه ما و فعالان فضای مجازی حمایت از عزیزان نظامی و امنیتی است.

 

خطیب جمعه کنگاور در ادامه بصیرت را امری مهم و یک بحث قرآنی دانست و ابراز داشت: انسان‌های بصیر کسانی هستند که وقتی چیزی را می‌شنوند در درست یا غلط بودن آن تفکر می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه حوادثي که پیرامون ما اتفاق می‌افتد یک جنبه ظاهری و یک جنبه باطنی دارد، تصریح کرد: جنبه ظاهر را همه می‌بینند اما باطن را فقط کسانی می‌بینند که دارای بصیرت باشند.

 

وی  به فرمایشات امیرالمومنین(ع) اشاره و خاطرنشان کرد: انسان بی‌بصیرت از چهارپایان پست‌تر است زیرا جنایت‌هایی را به نام دین انجام می‌دهد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در پایان ضمن تاکید بر اینکه داعش دست‌نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی است، ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی همه نمازگزاران را به حضور در راهپیمایی بعد از نماز جمعه دعوت کرد.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4LgrO
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار