پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-28 11:24 - شماره خبر : 10095 0
رئیس هیات ورزش روستایی استان کرمانشاه خبر داد:

فعالیت ۵۱ خانه ورزش روستایی در کرمانشاه

رئیس هیأت ورزش روستایی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه تنها استانی است که ۵۱ خانه ورزش روستایی در آن در حال فعالیت هستند و این در حالی است که در سایر استان‌ها بیشترین آمار، ۳۰ خانه ورزش روستایی است.

زهرا کشتمند در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت روز پنج‌شنبه ۲۹ شهریورماه دومین دوره جشنواره بازی‌های بومی و محلی، جام بلندهمتان برگزار خواهد شد که ویژه افراد دارای معلولیت بوده که مبتنی بر جامعه هدف‌مان است و با همکاری بهزیستی استان کرمانشاه انجام خواهد شد. 

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان عنوان کرد: نفرات برتر این دور از مسابقات در استان کرمانشاه به مرحله کشوری راهیابی پیدا می‌کنند و رقابت‌ها بسیار فشرده و سخت خواهد بود که ان‌شاء‌الله ورزشکاران کرمانشاهی بتوانند در این عرصه افتخار آفرینی کنند. 

کشمند اذعان کرد: در بخش ورزش روستایی سه برنامه ویژه در دستور کار قرار گرفته شده است، این برنامه‌ها از اوایل آبان‌ماه آغاز می‌شود و در روستاهای پرجمعیت به صورت پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده‌ای و حضور رسانه‌های ملی و استانی انجام خواهد شد. 

وی در ادامه از برگزاری جشنواره‌های انگور و سیب خبر داد و گفت: اکنون در حال آماده‌سازی مقدمات این دو جشنواره انگور و سیب هستیم که در ۲۲ مهرماه دومین جشنواره انگور کندوله و ۱۱ آبان‌ماه دومین جشنواره سیب سرتخت با حضور فعالان ورزش روستایی و عموم مردم برگزار می‌شود. 

کشمند در خصوص جایگاه هیأت ورزش‌های روستایی استان کرمانشاه در سطح کشور، بیان کرد: بر اساس ارزیابی که از سال گذشته انجام شده، استان کرمانشاه در دومین جایگاه از لحاظ رشد عملکردی قرار دارد، در حال حاضر منتظر ارزیابی فدراسیون در سال جاری هستیم. 

کشمند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در جام پرچم در رشته مینی‌فوتبال در بخش آقایان مقام اول کشور و در بخش بانوان مقام پنجم کشور را کسب کردیم و در پرتاب وزنه رتبه سوم را به دست آوردیم قطعاً در ارزیابی که توسط وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های روستایی انجام می‌شود هیأت ورزش‌های روستایی استان کرمانشاه با کسب امتیاز بالا در جایگاه بسیار خوبی قرار خواهد گرفت. 

کشمند در پایان گفت: بر اساس ارزیابی سال گذشته، استان کرمانشاه تنها استانی است که ۵۱ خانه ورزش روستایی در آن در حال فعالیت هستند و این در حالی است که در سایر استان‌ها بیشترین آمار، ۳۰ خانه ورزش روستایی است. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VMaqv
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار