حالت تاریک
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قصرشیرین:

مسأله فلسطین موضوعی انسانی است

مسأله فلسطین موضوعی انسانی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قصرشیرین گفت: مسأله فلسطین یک مسأله صرفا اسلامی نیست بلکه مسأله‌‌‌ای انسانی است یعنی در دنیا هر کسی واقعیت‌های فلسطین را بداند با رژیم غاصب صهیونیستی مقابله خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیل چراغی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ اظهارداشت: غزه این روزها بوی خون می‌دهد و دشمن، مجنون‌وار در حال بمباران نوار بی‌دفاع غزه است تا جایی که مردم این باریکه اکنون نه آب، نه برق و نه غذا دارند. 

وی افزود: مسأله فلسطین یک مسأله صرفا اسلامی نیست بلکه مسأله‌ای انسانی است یعنی در دنیا هر کسی واقعیت‌های فلسطین را بداند با رژیم غاصب صهیونیستی مقابله خواهند کرد و در این میان هرچند این مقاومت بیشتر شود رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر خواهد شد. 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قصرشیرین گفت: نزدیک به ۶ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی در غزه می‌گذرد تا بالاخره اعضای شورای امنیت سازمان ملل بدون وتوی آمریکا با قطعنامه‌ای برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه موافقت کردند که حاکی از آن آست این رژیم با وجود پشتیبانی‌های آمریکایی‌ها هنوز به اهداف خود نرسیده است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین چراغی بیان کرد: دولت بایدن در ماه دسامبر با فروش نزدیک به ۱۴ هزار گلوله، تانک و تجهیزات به رژیم غاصب صهیونیستی و فروش گلوله‌های ۱۵۵ میلی‌متری و تجهیزات مربوطه حمایت خود را از این رژیم اعلام کرده و صهیونیست‌ها نیز بمب‌افکن‌های ۴۵۰ یا ۹۰۰ کیلوگرمی را بر سر مردم مظلوم و بی‌پناه غزه فرو می‌ریزند. 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قصرشیرین ادامه داد: مردم و نیروهای نظامی یمن و انصارالله از رساندن امکانات از طریق دریای سرخ به رژیم صهیونیستی جلوگیری کردند و بیش از ۶۰ کشتی عازم سرزمین‌های اشغالی را متوقف و مورد هدف قرار دادند. 
با اشاره به شهادت ۳۳ هزار فلسطینی
حجت‌الاسلام والمسلمین چراغی تصریح کرد: رئیس جنبش حماس در غزه از مقاومت  لبنان، یمن و عراق به دلیل همبستگی با جبهه مقاومت فلسطین و پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم غزه قدردانی کرد. 

این مقام مسئول با اشاره به شهادت ۳۳ هزار فلسطینی طی ۶ ماه اخیر، گفت: روز قدس امسال با گذشت قریب‌الوقوع ۶ ماهه از عملیات طوفان‌الاقصی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و بمباران بیمارستان‌ها، مساجد، مدارس، کلیسا و محل‌های سکونت مردم بی‌دفاع و کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از