حالت تاریک
توسط ائمه جمعه استان کرمانشاه ایراد شد؛

قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات

قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات

ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته از حضور چشمگیر مردم در انتخابات تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛  نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته با شکوه‌تر از هفته‌های قبل در اقصی نقاط استان کرمانشاه برگزار شد و طی آن ائمه جمعه  از حضور چشمگیر مردم در انتخابات تقدیر و تشکر کردند.

 

مشارکت ۶۹ درصدی واجدین شرایط رأی در سنقروکلیایی

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اکبری؛ امام جمعه سنقروکلیایی اظهار داشت: انتخابات با عزت و شکوه برگزار شد و علی‌رغم تبلیغات دشمنان اسلام و فشارهای اقتصادی و موانع شناختی که دشمن ایجاد می‌کند مردم مشارکت خوبی در انتخابات داشتند. 

وی افزود: در شهرستان سنقروکلیایی ۶۹ درصد واجدین شرایط رأی دادند که نشان‌دهنده بصیرت و آمادگی برای دفاع از انقلاب و اسلام است.

 

حضور حداکثری در انتخابات دشمن را مأیوس کرد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی ساداتی؛ امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات، اذعان داشت: دشمن با تمام توان تبلیغاتی و رسانه‌ای خود تلاش کرد مردم را از انتخابات مأیوس کند اما حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، معادلات دشمن را برهم زد و او را از گذشته مأیوس‌تر ساخت و در سرپل‌ذهاب نیز بیش از ۵۰ درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند که شایسته تقدیر است. 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تذکر دادند که کام مردم با ایجاد اختلاف و زدن اتهامات تلخ نشود کما اینکه در برخی از شهرستان‌ها کام مردم تلخ شد اما در سرپل‌ذهاب انتخابات به‌خوبی برگزار شد.

 

حضور کاندیداهایی با سلایق مختلف شور انتخاباتی ایجاد کرد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله زمانی موسوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان اسلام‌آبادغرب اظهار داشت: بنده به سهم خودم از همه کاندیداهایی که حضور پیدا کردند چه آنهایی که آمدند و تایید نشدند و چه آنهایی که  تایید شدند و چه آنهایی که به مجلس راه پیدا کردند؛ کمال تقدیر و تشکر را دارم چرا که حضور کاندیداهایی با سلایق مختلف شور انتخاباتی در حوزه انتخابیه اسلام‌آبادغرب و دالاهو ایجاد کرد.

 

جمهوری اسلامی به مشارکت حداکثری افتخار می‌کند

حجت‌الاسلام‌و المسلمین حسینی؛ امام جمعه کنگاور در پایان از مردم برای شرکت در انتخابات قدردانی کرد و از نماینده منتخب نیز خواست به مردم خدمت کند زیرا نظام جمهوری اسلامی افتخار می‌کند به مشارکت حداکثری که حضور مردم تنور انتخابات را گرم کرد و از مردم نیز خواست به تک تک کاندیدها احترام بگذارند تا آن‌ها هم دلسرد نشوند.

 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از