حالت تاریک
Logo
شنبه, 28 مهر 1403
مجاهدت‌های شهدا به‌درستی به آیندگان منتقل شود
شهردار قصرشیرین:

مجاهدت‌های شهدا به‌درستی به آیندگان منتقل شود

شهردار قصرشیرین گفت: یکی از اهداف بزرگ برگزاری کنگره شهدا انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل معاصر و نسل‌های آینده است و این مجاهدت باید درست و متقن به آیندگان منتقل شود.

صابر حیدری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: هدف اصلی برگزاری کنگره شهدای استان کرمانشاه، معرفی این اسوه‌ها و الگوها به نسل جوان و نوجوانان و آشنایی این نسل با فرهنگ شهید و شهادت است. 

وی ادامه داد: این وظیفه ما است که جوانان را با بهترین الگوهای عصر حاضر که شهدا هستند ارتباط دهیم و به آن‌ها بیاموزیم که راه خود را در زندگی بر اساس شاخص‌های شهدا مشخص کنند. 

حیدری با اشاره به اینکه ذکر نام و یاد شهدا و خانواده‌های معزز آن‌ها در سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری موج می‌زند، بیان کرد: این امر نشان می‌دهد نکوداشت و پاسداشت یاد و خاطره شهدا ریشه در تاریخ انقلاب اسلامی دارد. 

وی اخلاص در اجرای برنامه‌های شهدا را مهم عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف بزرگ برگزاری کنگره شهدا انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل معاصر و نسل‌های آینده است و این مجاهدت باید درست و متقن به آیندگان منتقل شود. 

شهردار قصرشیرین با بیان اینکه رخدادهای معنوی جامعه در کنگره شهدا متبلور می‌شود، اظهار کرد: باید زیربنای حرکت کنگره شهدا را مستحکم بگذاریم، از تجربه‌های خوب کنگره‌های گذشته استفاده و فقدان‌ها را جبران کنیم. 

وی در پایان افزود: خداوند را به خاطر وجود حکیمی فرزانه که با تدبیر لازم دشمنان را بر سر جای خود می‌نشاند و نیز مردمی که پشت سر رهبری حرکت می‌کنند و در مقاطع حساس در صحنه، حضور می‌یابند، شکر می‌کنم. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از