حالت تاریک
ائمه جمعه استان کرمانشاه مطرح کردند؛

محکومیت حمله به کنسولگری ایران توسط رژیم صهیونیستی

محکومیت حمله به کنسولگری ایران توسط رژیم صهیونیستی

ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ائمه جمعه استان کرمانشاه به طور مشترک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته حمله به کنسولگری ایران در دمشق توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی را محکوم کردند. 

رژیم صهیونیستی منشأ همه شرهای عالم است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کنگاور ضمن تبریک عید فطر و محکوم کردن جنایت اخیر صهیونیست‌ها در به خاک و خون کشیدن خانواده اسماعیل هنیه، اظهار داشت: به دلیل همین اعمال است که برکت از این جهان رخت برمی‌بندد و جوامع بین‌المللی با همین استانداردهای چندگانه حقوق مظلومان را تضییع می‌کنند.  

خطیب جمعه کنگاور افزود: همه بدی‌ها و زشتی‌ها و آخرین جنایت این رژیم جعلی به خاک و خون کشیدن خانواده اسماعیل هنیه در نوار غزه است که البته از رژیم صهیونیستی که منشأ همه شرهای عالم است چنین چیزی بعید نیست.  

وی با بیان اینکه جوامع حقوق بشری استانداردهای دوگانه‌ای دارند و این حملات جنایت‌کارانه را دفاع از خود می‌نامند، تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر در این جنایت شریک هستند زیرا از آن حمایت می‌کنند. 

رژیم صهیونیستی با ترور مستشاران نابودی خود را تسریع بخشید 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گیلانغرب،  جنایات رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی را محکوم و ضمن اشاره به ترورهای مکرر آنها، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با اقدام اخیر خود در ترور نیروهای مستشار ما در سوریه قطعاً  اضمحلال و نابودی خود را بیش از پیش فراهم کرده‌ است.
 
وی ضمن تاکید بر ضرورت حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و فرهنگ جهاد و شهادت، برگزاری یادواره شهدای ایل بزرگ کلهر در سی‌ام فروردین را سند افتخاری بزرگ برای استان کرمانشاه خواند که مصداق تعظیم شعائر اسلامی است. 

انتقام از رژیم صهیونیستی قطعی است

حجت‌الاسلام والمسلمین عسکری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان سرپل‌ذهاب با بیان اینکه رهبر انقلاب به جنایت رژیم صهیونیستی در کنسولگری ایران در سوریه اشاره فرمودند، اذعان داشت: رهبر انقلاب در این رابطه فرمودند بمباران کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، تجاوز به خاک ما بود و انتقام از رژیم صهیونیستی قطعی است.

رژیم صهیونیستی تنبیه خواهد شد

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سنقروکلیایی ضمن محکومیت و  اشاره به هدف قرار دادن  کنسولگری ایران اسلامی توسط رژیم صهیونیستی جنایت‌کار، اظهار داشت: شهادت چند تن از سرداران ما و  این اقدام رژیم صهیونیستی به مثابه حمله به خاک جمهوری اسلامی است و ما این رژیم خبیث را تنبیه خواهیم کرد.

امام جمعه سنقروکلیایی ضمن اشاره به ترس و وحشت رژیم صهینویستی در پی موضع‌گیری اخیر مقام معظم رهبری از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، افزود: رعب و وحشت، رژیم فاسد صهیونیستی  را فرا گرفته آنها قافیه را باخته‌اند و  برخی از افرادشان فرار کردند و بسیاری از سفارتخانه‌های خودشان را در کشورهای دیگر تعطیل کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از