حالت تاریک
Logo
جمعه, 27 مهر 1403
محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی
ائمه جمعه کرمانشاه تأکید کردند؛

محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی

ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، جنایات رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ائمه جمعه استان کرمانشاه این هفته در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به قوانین بین‌المللی و منطق مقاومت بر دفاع همه‌جانبه مردم مظلوم غزه و لبنان تأکید کرده و جنایات رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را محکوم کردند.

رژیم صهیونیستی در بن‌بست قرار گرفته

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ساداتی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سرپل‌ذهاب اظهار داشت: منطق مقاومت هم در احکام دفاعی اسلام، هم در قانون اساسی کشور و هم در قوانین بین‌المللی جزء حق مسلم است و هر ملتی حق دارد از خاک خود، از خانه خود و کشور خود و از منافع خود در مقابل متجاوز دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در بن‌بست قرار گرفته، افزود: جنگ غزه می‌تواند جبهه بین‌المللی را علیه جبهه غرب ایجاد کرده و بر این روند چیره شود لذا فعالیت‌های دیپلماتیک کشور نیز باید بیشتر شود.

پشت صحنه جنایات غزه و لبنان، آمریکای خون‌خوار است

حجت‌الاسلام اسماعیل شفیعی امام جمعه موقت شهرستان دالاهو در خطبه‌های این هفته، به حمایت آمریکا به رژیم صهیونیستی در جنایات اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: پشت صحنه تمام این جنایات آمریکای خون‌خوار است، با تسلیحات نظامی و جنگی به رژیم صهیونیستی کمک می‌کند اما در رسانه‌های مجازی اعلام بی‌طرفی می‌کند. 

وی افزود: امروز هم مقاومت در منطقه با این شهادت‌ها عقب نخواهد نشست مقاومت پیروز خواهد شد و به اسلام عزت می‌بخشد و ما مسلمانان به فضل خدا در برابر این جنایت‌ها پیروز خواهیم شد.

هزینه استقامت کمتر از سازش است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا خاص‌امیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان صحنه اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیستی حدود ۷۰ سال ظلم، قتل، جنایت و هتک حرمت نوامیس بر سر این ملت آورده است لذا باید همه ملت‌های مسلمان در سراسر جهان به میدان بیایند و از مردم مظلوم غزه و لبنان حمایت و دفاع نمایند.

وی با بیان اینکه هزینه سازش و تسلیم از هزینه مقاومت به مراتب بیشتر است، افزود: امروز شاهد هستیم همه نیروهای مقاومت از جمله عراق، سوریه، یمن، حزب‌الله و حماس همگی شجاع و باصلابت تا آخرین قطره خون می‌ایستند.

خاص‌امیری گفت: استکبار و رژیم منحوس صهیونیستی هدفشان جمهوری اسلامی است؛ هزینه استقامت مردم ایران در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس تقدیم ۲۳۰ هزار شهید، اما هزینه سازش و بی‌طرفی در جنگ جهانی دوم از دست‌دادن  ۹ میلیون نفر انسان بی‌گناه بود.

تهاجم فرهنگی در فضای مجازی باعث معضل طلاق است

ماموستا ملا سید محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جوانرود اظهار داشت: نبود آگاهی و دانش کافی در زمینه ازدواج و زندگی، کاهش صبر و شکیبایی زوجین و به خصوص تهاجم فرهنگی و زیاده‌خواهی به دلیل فضای مجازی باعث افزایش طلاق در جامعه شده است.

وی با دعوت جوانان و نوجوانان به فرهنگ پاک اسلام و رهنمودهای قرآن و سنت پیامبر اکرم (ص) افزود: آشنای هرچه بیشتر با فرهنگ سلامت اسلام در ازدواج و گوش دادن به راهنمایی های بزرگان و شخصیت‌های مهم و توجه به رهنمود های قرآن و سنت، اهمیت به همدیگر در زندگی مشترک و کاهش توقعات نسبت به همدیگر باعث تشکیل زندگی مناسب ‌و داشتن خانواده‌ای سالم خواهد شد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از