حالت تاریک
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص):

امام خمینی دین را از انزوا نجات داد

امام خمینی دین را از انزوا نجات داد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) گفت: دشمنان اسلام برای اینکه مسلمانان را تحقیر کنند، سعی کردند دین را از ما بگیرند و بنابراین امام در مقابل آنان ایستاد و دین را از حقارت، غربت و انزوای چندین قرن نجات داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم جشن بزرگ انقلاب در روستای سرباغ گلین، اظهار داشت: خداوند متعال، امام‌خمینی را به‌عنوان ذخیره غرب برای دفاع از دین قرار داد و با همراهی مردم در برابر تفکری که به دنبال دین بود ایستادند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) افزود: امام با انقلابش دین را به عرصه جامعه آورد و به عنوان بزرگ‌ترین شخصیت غرب و کسی که تمام معادلات غرب را با بحران جدی مواجهه کرد تمام رشته‌های بیش از دویست سال غربی‌ها را پنبه کرد.

وی تصریح کرد: کسانی که گفتند روزگار دین به سرآمده، دیدند که یک روحانی و یک مرجع تقلید و عالم بزرگ و متخصص در امر دین، دین را به عرصه آورده و حاکمیت ظالم را نابود و حاکمیت دین را ایجاد کرده است.

جلیلیان بیان داشت: امام نیز دژه مستحکم استکبار در منطقه و حاکمیت رژیم جنایتکار پهلوی را از بین برده و همین تفکر دین بر افیون‌ها خط باطل کشیده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) گفت: امام به همه دنیا ثابت کرده دین عامل عقب‌ماندگی، سستی نیست، اگر دین و مسلمانی واقعی باشد، عمده‌ترین عامل عزت جامعه دین خواهد بود، دین در تمام عرصه‌ها می‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب‌اسلامی برای مسلمانان، یک ضرورت و نیاز بود، به‌عنوان یکی از دستاوردها، یک سنت الهی برای حفظ دین و غبارزدایی از چهره دین بود.

جلیلیان بیان داشت: بنابراین تحت تأثیر دشمن قرار نخواهیم گرفت و ملت بزرگ ایران بسیار فهیم است، دشمنان اسلام برای اینکه مسلمانان را تحقیر کنند، سعی کردند دین که عامل اتحاد، انسجام و عزت جامعه است، این باورها از ما بگیرند و بنابراین امام در مقابل آنان ایستاد و دین را از حقارت، غربت و انزوای چندین قرن نجات داد، و دین را به عرصه حکومت‌داری آورد.

وی افزود: در طول بیش از ۴۰ سال از انقلاب، نه تنها دین را تأثیرگذار بر ملت ایران، بلکه فرامنطقه‌ای و بلکه تأثیرگذار در دین قرار داد، دستاوردهای انقلاب اسلامی تبدیل به یک عنصر تاریخی و پایدار شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از