حالت تاریک
امام جمعه کنگاور مطرح کرد:

مسکوت‌ماندن مساله فلسطین به‌دلیل رفتارهای دوگانه سازمان‌های بین‌المللی

مسکوت‌ماندن مساله فلسطین به‌دلیل رفتارهای دوگانه سازمان‌های بین‌المللی

امام جمعه کنگاور گفت: سازمان‌های بین‌المللی سکوت کرده‌اند و ۷۵ سال است که مسئله فلسطین حل نشده که بخاطر همین رفتار دوگانه سازمان‌های بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی "مرصاد"، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان کنگاور ضمن دعوت به تقوای الهی و تبریک روز دانشجو،  اظهار داشت: آمریکا با ما دشمنی ۷۰ ساله دارد و ما در روز دانشجو هم باید فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار سر دهیم.

وی ادامه داد:  باید بگوییم مرگ بر رژیمی که همیشه خلاف واقع عمل کرده و هرجای دنیا که جنگ و آدم‌کشی است این رژیم مستقیم یا غیر مستقیم دخالت دارد.

امام جمعه شهرستان کنگاور ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع  شهید بزرگوار محمدعلی عطایی شورچه، اذعان داشت: شهید عطایی سرداری بزرگ و متخصصی بی‌نام و نشان بود که حتی خانواده وی هم از مقام، منزلت و بزرگی ایشان بی‌خبر بودند و این نشان از تواضع و اخلاص این شهید بزرگوار داشت.

وی خاطرنشان کرد:  سردار سلیمانی هم برهمین سفره اخلاص نشسته بود که باید به مکتب اسلام تبریک بگوییم که چنین فرزندانی تربیت کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: به پدر بزرگوار این شهید برای چنین فرزندی که تربیت کرده و در راه اهل بیت(ع) و انقلاب فدا کرده، تسلیت عرض می‌کنم نیز از مردم شهیدپرور شهرستان و همه نهادها، ادارات و ارگانها و امام جمعه محترم کرمانشاه که در این مراسم باشکوه شرکت کردند، تقدیر می‌کنم.

وی با انتقاد از دوگانگی و چندگانگی سازمان‌های بین‌المللی تصریح کرد: سازمان‌های بین‌المللی  سکوت کرده‌اند و  ۷۵ سال است که مسئله فلسطین حل نشده که بخاطر همین رفتار دوگانه سازمان‌های بین‌المللی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد:  متاسفانه دنیا دارای معیارهای دوگانه است که سردار سلیمانی را تروریست می‌داند  و معتقد است که رژیم صهیونسیتی در تلاش برای دفاع از خویش است.

وی عنوان کرد: رسانه‌های جیره‌خوار این حرف‌ها  را  می‌زنند  و در تلاش هستند با تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی جهان کفه ترازو را که به نفع رژیم صهیونیستی بلند کنند درحالی که وعده خدا حق و پیروزی با اسلام است.

امام جمعه شهرستان کنگاور اذعان کرد: دیروز روز دانشجو بود که در آن روز نیز سرپنجه دشمنی آمریکا با ما نمایان بود و جمعی از دانشجویان را که بعد از کودتای ۲۸ مرداد که به تثبیت قدرت شاه خبیث اعتراض داشتند، به شهادت رساند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از