حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد:

ملت ایران پرچم‌دار فرهنگ ایثار و شهادت

ملت ایران پرچم‌دار فرهنگ ایثار و شهادت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به الگوبرداری سایر ملت‌ها از انقلاب اسلامی ایران گفت: ملت ایران پرچم‌دار فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ سردار غلام‌رضا سلیمانی ظهر پنج‌شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز اظهار داشت: هر ساله در نیمه اول اردیبهشت‌ماه مردم از سراسر مهین اسلامی با گروه‌هایی متشکل از نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان دفاع مقدس در قالب کاروان‌های راهیان نور به منطقه عملیاتی بازی‌دراز عزیمت می‌کنند و برنامه‌های مختلف فرهنگی در این رویداد اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ارتفاعات بازی‌دراز در سال ۱۳۶۰ از دست رژیم بعث و صدام با مجاهدت‌های رزمندگان اسلام آزاد شد و پیام مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز فرهنگ ایثار، شهادت و ایستادگی است که یک فناوری و نرم‌افزار به‌روز است که می‌تواند نسخه شفابخش برای هر ملتی باشد.

سلیمانی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی همواره حامل و پرچم‌دار فرهنگ ایثار و شهادت بوده است و آن را در بین ملت‌های جهان ترویج و انتشار داده است.

وی ادامه داد: همین فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل رژیم صهیونیستی توانسته به پیروزی‌های بزرگ دست پیدا کند و عملیات‌های طوفان الاقصی و وعده صادق برگرفته از همین فرهنگ است و نقش به‌سزایی در تشکیل جبهه مقاومت داشته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت نسلی انقلابی می‌تواند منجر به سربازانی برای ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) شود.

سلیمانی تاکید کرد: نوجوانان و جوانان همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده‌اند که وجود ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز گواه آن است و ملت ایران مفتخر به داشتن چنین فرزندانی دارای فکر و اندیشه برگرفته از ارزش‌های اسلام ناب است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از