حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
مواضع قاطعانه ایران برای دشمنان وحشت‌آفرین است
استاد دانشگاه و تحلیل‌گر مسائل سیاسی:

مواضع قاطعانه ایران برای دشمنان وحشت‌آفرین است

استاد دانشگاه و تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: در این شرایط این مواضع قاطعانه ایران برای دوستداران خط مقاومت، امیدآفرین و برای دشمنان وحشت‌آفرین خواهد بود.

سیروس مرادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ به تبیین مواضع جمهوری اسلامی در تشریح خط مقاومت پرداخت. 

وی گفت: معتقدیم رژیم صهیونیستی با پشتیبانی‌های نظامی، امنیتی، اطلاعاتی، مالی، رسانه‌ای و بین‌المللی آمریکا اقدامات جنایتکارانه خود را طراحی و اجرا می‌کند و ایالات متحده در همه این جنایت‌ها شریک جرم است و تا زمانی که رژیم صهیونیستی را مجبور به رعایت چارچوب‌های انسانی و بین‌المللی نکرده، باید تبعات آن را بپذیرد. 

مرادی نقش کلیدی و رهبری جمهوری اسلامی ایران برای خط مقاومت را مهم و جریان‌ساز ارزیابی کرد و افزود: امروز هر نهاد، سازمان و فرد انقلابی وظیفه سنگینی برای حمایت از مواضع جبهه حق و خط مقاومت دارد، چه اینکه روشنگری و جهاد تبیین چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی امری واجب و حیاتی قلمداد می‌شود. 

این استاد دانشگاه ادامه داد: تصویر پیروزی در جبهه دشمن در مدتی کوتاه فرو ریخت، البته ممکن است با عملیات ترور، مقاومت ضربه بخورد، اما این پیروزی‌های مقطعی و تاکتیکی نمی‌تواند جای شکست‌های راهبردی را بگیرند و امنیت از دست‌رفته باز نخواهد گشت، ساکنان سرزمین‌های اشغالی امید خود را برای آینده، بیش از گذشته از دست خواهند داد و سرعت اضمحلال موجودیت رژیم صهیونیستی شدت بیشتری خواهد گرفت. 

وی ترس پایدار از نبود امنیت در داخل سرزمین‌های اشغالی را تشدیدشده عنوان کرد و با بیان اینکه روند موجودیت صهیونیست‌ها با سرعت بیشتری رو به اضمحلال است، اضافه کرد: بر این اساس تا زمانی که رژیم صهیونیستی نتواند گروه‌های مقاومت مانند حماس، حزب‌الله و دیگر ارکان مقاومت را که به‌صورت یکپارچه عمل می‌کنند، حذف کند، نمی‌تواند امنیتی پایدار برای خود ایجاد کند و بیش از گذشته موجودیت خود را در خطر فروپاشی خواهد دید. 

این استاد دانشگاه تأثیر رسانه مقاومت را نیز مهم و غیرقابل انکار ارزیابی کرد و افزود: اگر شعار آزادی قدس شریف امروز از سراسر عالم شنیده می‌شود، این حاصل جهادهای رسانه‌ای در انعکاس واقعیت‌ها و مظلومیت‌های مردم فلسطین است که امیدواریم تداوم داشته باشد. 

وی در پایان بیانات امروز مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: ایشان در مورد شهادت‌های اخیر به ویژه ترور بزدلانه شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و همرزمانش به این مسئله پرداختند که تحرکات اخیر ناشی از درماندگی و استیصال سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی است و پیروزی غایی با آزادگان عالم خواهد بود، پس در این شرایط این مواضع قاطعانه برای دوستداران خط مقاومت، امیدآفرین و برای دشمنان وحشت‌آفرین خواهد بود. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از