حالت تاریک
امام‌ جمعه سرپل‌ذهاب:

مهم‌ترین ویژگی انقلاب ‌اسلامی معنویت است

مهم‌ترین ویژگی انقلاب ‌اسلامی معنویت است

امام‌ جمعه سرپل‌ذهاب مهم‌ترین ویژگی انقلاب ‌اسلامی را معنویت دانست و گفت: تفاوت اساسی انقلاب‌ اسلامی با حکومت طاغوت را در معنویت می‌توان نام برد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی ساداتی پیش از ظهر امروز جمعه در نخستین نشست رزمایش جهادی و میزخدمت در شهرستان، مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی را معنویت دانست و اظهار داشت: تفاوت اساسی انقلاب اسلامی با حکومت طاغوت را در معنویت می‌توان نام برد.

امام‌جمعه سرپل‌ذهاب با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران باعث افزایش معنویت در جامعه شده است، گفت: استقلال کشور را باید از دستاوردهای دیگر انقلاب در مقایسه با قبل از انقلاب دانست.

وی به دستاوردهای انقلاب‌اسلامی اشاره کرد و افزود: مسئولان با جهادتبیین دستاوردهای انقلاب را بیان کنند.

در ادامه صدرالله بابلی؛ فرماندار سرپل‌ذهاب با تبریک دهه مبارک فجر، بیان داشت: اگر نگاهی به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیاندازیم متوجه دستاوردهای با عظمت انقلاب اسلامی ایران می‌شویم.

وی افزود: قبل از انقلاب ما هیچی نداشتیم و وضعیت کشور بسیار اسفناک بود، اما دستاوردهای انقلاب در همه حوزه‌ها اکنون قابل توجه است و باید با افتخار آن را بیان کنیم و اگر بیان نشده مقصر ما مدیران هستیم.

وی تصریح کرد: امروز خدمات ارزشمندی در سطح شهرستان و در حوزه‌های بهداشت، عمران و آب و برق و گاز انجام شده که باید آن را بیان کنیم.

در ادامه با حضور مردم و مسئولان بخشی از مشکلات محله تازه‌آباد مطرح و فرماندار پاسخگوی مشکلات مردم شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از