حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
هفته دفاع مقدس یادآور جان‌فشانی‌های مردم
فرماندار قصرشیرین مطرح کرد:

هفته دفاع مقدس یادآور جان‌فشانی‌های مردم

فرماندار قصرشیرین گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازخوانی ایثار، مقاومت و جان‌فشانی‌های مردم است.

محمد نجفی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی«مرصاد»؛ اظهار داشت: ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس، نام‌آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت‌آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

وی افزود: در این ایام پرافتخار، ملت ایران نشان داد که حتی در برابر سهمگین‌ترین طوفان‌ها، اراده‌ای آهنین و روحی آسمانی دارد.

نجفی بیان کرد: این هفته، فرصتی برای بازخوانی فصل‌های جاودان ایثار، مقاومت و شرف است که در طول تاریخ این سرزمین جاودانه خواهد ماند و در این میان زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم‌اند که با صلابت، اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

وی ادامه داد: فرهنگ تمدن‌ساز دفاع مقدس ثابت کرد که اراده، عزم، ایمان و باور به حقانیت وعده‌های استوار و خلل‌ناپذیر الهی و اعتماد وثیق و مؤمنانه به دوراندیشی و بصیرت معنوی رهبر شجاع نظام، در عرصه‌های سرنوشت‌ساز می‌تواند با کمترین امکانات، دشمن مجهز به پیشرفته‌ترین تسلیحات و امکانات دنیا را خوار و ذلیل کند و نظام اهریمنی سلطه را با شور و معنویت جوانان آزادی‌خواه و مشتاق به مقاومت و پایداری تحقیر سازد.

نجفی در پایان ادامه داد: ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس شهدا و بزرگداشت هفته‌ دفاع مقدس یاد و خاطره‌ آن دورانِ غرورآفرین را گرامی داشته و به خانواده معظم و معزز شهدا به ویژه شهدای جنگ تحمیلی، جانبازان، ایثارگران و آحاد مردم شهید پرور استان کرمانشاه به ویژه شهرستان قصرشیرین تبریک و تهنیت گفته و کامیابی دلسوزان این آب و خاک را در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی از خداوند قادر متعال خواستارم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از