حالت تاریک
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

هیچ صندوقی تا ساعت ۲۲ باز نشده است

هیچ صندوقی تا ساعت ۲۲ باز نشده است

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: به دلیل آنکه فرآیند رأی‌گیری کماکان ادامه دارد نمی‌توان آمار دقیقی از تعداد شرکت‌کنندگان و مشارکت ارائه داد و هیچ صندوقی تا ساعت ۲۲ باز نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی شعبانی شامگاه امروز جمعه در نشست خبری ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زمان برگزاری انتخابات از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۸ عصر بود که به دلیل حضور مردم در صحنه طی مراحلی تمدید شد که این فرآیند تا ساعت ۲۴ تداوم خواهد یافت.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در شعب اخذ رأی روستایی تا ساعت ۲۲ که فرآیند رأی‌گیری به اتمام رسیده شمارش آرا آغاز شده اما شعب شهری تا ساعت ۲۴ و تا اخذ آخرین رأی افراد رأی‌گیری ادامه دارد.

شعبانی بیان کرد: مشارکت انتخابات در سطح بالاتری نسبت به گذشته وجود دارد و آمار واجدین شرایط یک میلیون و ۶۴۱ هزار نفر است.

وی ادامه داد: به دلیل حوزه رأی‌گیری مدارس و حضور فرهنگیان در فرآیند انتخابات مدارس استان کرمانشاه فردا تعطیل است اما فعالیت ادارت طبق روال عادی ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: به دلیل حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در ساعات پایانی رأی‌گیری از ساعت ۲۲ در هر دقیقه یک هزار و ۳۰۰ رأی اخذ می‌شود.

شعبانی بیان کرد: به دلیل آنکه فرآیند رأی‌گیری کماکان ادامه دارد نمی‌توان آمار دقیقی از تعداد شر‌کت‌کنندگان و مشارکت ارائه داد و هیچ صندوقی تا ساعت ۲۲ باز نشده است.

وی ادامه داد: به دلیل مهاجرت برخی افراد تعداد واجدین شرایط آمار واجدین شرایط در استان کرمانشاه قطعی نیست و قطعا هر صندوقی که خارج از زمان اعلامی باز شود تخلف است اما تغییری در نتیجه انتخابات ایجاد نمی‌کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از